Serepta Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 På melkekartongen til Tine ? Hva kom dere frem til i så fall ?
Nettie+jentungen Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Jeg tror det er Petra Polarrev Men tar jo alltid feil, så spennende å se
Serepta Skrevet 17. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2014 Hun er min mistenkte også : Det er ikke mørkt om det er fullmåne Hun har brukt pennen til å Spjelke foten med Hihi - små gleder.
Nettie+jentungen Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Hun er min mistenkte også : Det er ikke mørkt om det er fullmåne Hun har brukt pennen til å Spjelke foten med Hihi - små gleder. Akkurat det jeg tenker og og hun må jo finansiere neste tur 😉
Humla&mini Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Jeg tror det er Petra Polarrev Men tar jo alltid feil, så spennende å se Hvis ikke det er henne må det være noe annet med hu eller så har de gjort en feil. Siden hu har vondt i det ene benet og bandasjerer det andre:)
Nettie+jentungen Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Jeg tror det er Petra Polarrev Men tar jo alltid feil, så spennende å se Hvis ikke det er henne må det være noe annet med hu eller så har de gjort en feil. Siden hu har vondt i det ene benet og bandasjerer det andre:) Forebyggende??
2blå1rosa1ønske Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 Hun er min mistenkte også : Det er ikke mørkt om det er fullmåne Hun har brukt pennen til å Spjelke foten med Hihi - små gleder. Akkurat det jeg tenker og og hun må jo finansiere neste tur Hun hadde "vondt" i en fot og spjelket den andre................
Serepta Skrevet 17. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 17. april 2014 Prøvde å se etter det før i dag, men synes ikke det var så lett å se. Hun holdt jo høyrefoten i kryss over den andre. Men dere har nok rett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå