Gå til innhold

føde alene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Hvordan var det i forhold til å ha med partner, venninne ol?

 

Anonymous poster hash: c3f5f...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte første gang alene. Og syntes det var en fantastisk opplevelse. Hadde kun meg selv å fokusere på .

Denne gangen skal jeg mest sannsynlig ha mannen med, hvis han rekker det.

 

Anonymous poster hash: 5a3b1...e72

Skrevet

Jeg fødte alene og for meg var det helt perfekt. Var kun meg og jordmor tilstede. Naturlig fødsel.

Kunne ikke hatt en bedre fødsel :)



Anonymous poster hash: 78839...5bc
Skrevet

Mannen min dro når jeg hadde ca 10 timer igjen, han fiksa ikke å være der. Jeg ble kjempe lei meg, men jordmor var hos meg hele tiden. På en måte ble det ro over det hele. Fødsel nr. to og tre var han med på, merket ikke så mye til han



Anonymous poster hash: 559c5...741
Skrevet

Jeg ville egentlig være alene, men pappaen ville være der. Men han fikk pent gå ut da pressing osv skulle begynne. Så kom han tilbake når baby var ute

Skrevet

Jeg ville føde alene. Når jeg er syk/har smerter foretrekker jeg å være i fred, men mannen insisterte på å være med. Det fikk han, og han var jo godt selskap i mange lange timer. Om mannen ikke ville vært med hadde jeg ikke blitt skuffet, og hadde heller ikke tatt med noen andre i stedet. For meg er det for privat for noen andre.

 

Anonymous poster hash: 7e238...7b0

Skrevet

Jeg fødte alene med verdens søteste jordmor til stede. Var en fin fødsel og savnet ikke å ha noen der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...