Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Jeg har det siste året gått ned 40 kilo og er endelig normalvektig. Jeg trener mye og spiser normalt. Men nå de siste par ukene har det vært mye besøk og utskeielser. Jeg orker ikke være sykt streng med meg selv hele tiden og har spist litt mer enn jeg burde av både kaker og snop. Må jo kunne det innimellom :-(. Jeg trener hver dag. Nå har jeg fått mensen også og når jeg veide meg i dag veier jeg 3,5 kilo mer en for et par uker siden. :-( Er det sånn det skal være? Med en gang jeg skeier ut går vekten opp..enda så mye jeg trener. Jeg orker ikke bli helt psyko på dette men det er vanskelig å la være. Jeg vil ikke tilbake til sånn jeg var men jeg vil leve normalt og skeie ut innimellom sånn vanlige folk gjør uten at psyken knekker meg. Hva gjør jeg? Sorry for syting må bare få det ut! Anonymous poster hash: 66a47...12c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 For det første; gratulerer med en utrolig bra nedgang!!:-) For å klare det trengs det viljestyrke, enorm viljestyrke! Og det er tydeligvis noe du har og har hatt hele veien. Når jeg har mensen går jeg opp ca 1 kg, det er helt normalt. Skjønner det er kjedelig å gå opp når man har gått ned så mye, men det virker som du vet grunnen. For mange utskeielser. Kroppen skal jo tåle litt utskeielser, men blir det mange nok går jo naturlig nok vekta opp. Har det vært mye, føler du? Har du trent i nedgangsperioden? Kan det være muskler? Jeg tror disse kiloene går lett av:) Du har tydeligvis verktøyet til å klare det, er bare å innstille hodet på nytt. Dette klarer du!:-) Lykke til! Anonymous poster hash: 77c48...1ed
energibomba Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Kast vekten!! Spis ofte og lite, alt me måte. Vær aktiv. Ta en banan før eventuelt sjokolade/ mat. Hjelper mot søtsug. Gulerøtter kan du spise mye av om du liker det. Muskler veier mer enn fett.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Flott jobb!!! Jeg har alltid vært slank, men går jo opp noen kilo i mnd Blir fort 3 kg rundt mensen hvis jeg spiser godt i tillegg Bare å finne frem "NEI"et i deg(JEG SKAL IKKE OPP!!), begrens en uke framover, så er du der du var igjen Nå når du er tynn, sett deg en mental kilosgrense på vekta. Bikker du feks 65, begrens umiddelbart Anonymous poster hash: 47f05...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå