Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Jeg er enslig mor til 2 barn. Har vært det i 5,5 år nå. Jeg har så og si aldri barnefri, så det er ikke lett å møte menn. Og dessverre må mennene møte barna tidligere enn jeg ønsker. Etter 1,5 år traff barna en mann jeg var sammen med i nesten 2 år. Vi bodde ikke sammen, og møttes ca 2 dager i uken. De hadde bare et greit forhold til han. Så de brydde seg lite da det ble slutt. Så etter det har de møtt 2 menn. Hver av de ca 3 ganger. Altså ikke fått noe forhold til de. Mann nr. 1 er glemt allerede. Men nå har jeg møtt en mann igjen. Denne mannen mer spesiell enn noen annen jeg har møtt. Men nå har jeg brukt alt jeg kan av triks for å få barnefri, for å møte denne mannen. Så det er snart sånn at han må møte barna. Ellers blir det bare noen korte møter sjelden på oss. Men føler veldig på at barna skal møte ennå en mann, og hva om ikke det her går heller. Selv om jeg føler at dette er mannen jeg vil dele resten av livet med. Så er det ikke sikkert det skjer. Lurer på om det er andre her i lignende situasjon, og hvordan løser dere dette? Anonymous poster hash: 84a22...d9f
Beate90 Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Synes det er fint å høre at du ikke introduserer barna dine for nye menn så lett. Er altfor mange barn som opplever å møte nye kjærester allt for ofte. Ikke sunt. Jeg har alltid tenkt at etter at man blir kjennt så kan jo barna også treffe han, Men å være meget forsiktig med å ikke kline, kose rundt barna. Sørge for at han bare blir introdusert som en ny venn, nabo eller liknende. Skjønner det er vanskelig når man er alene mor.. Ikke mye tid man får til å treffe nye mannfolk. Finnes vel kanskje muligheter for at han kan besøke deg når barna er lagt for kvelden? Uansett, Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Jeg synes ikke din "liste" er avskrekkende. Første mannen møtte du først halvannet år etter brudden, og holdt sammen med ham i to år. Og de siste to årene har barn møtt to forskjellige nye menn, men bare møtt dem tre ganger hver. Så lenge du og disse mennene ikke har vært veldig nyforelsket-kjærestepar foran barna de tre gangene barna møtte dem, så synes jeg ikke du har noe å hverken skammes over eller bekymre deg for. Det er tydelig at du tar hensyn til barna så langt det går og at du ikke introduserer noen alvorlig stadig vekk. Ta det rolig med denne mannen - nå har dere to blitt litt kjent, introduser ham som en ekstra god venn til å begynne med når han møter barna, og vær ærlig med dem om at du liker ham, at dere to liker hverandre. Bare ikke være for mye intime (kyss, klapp og klem) foran barna til å begynne med. Lykke til Anonymous poster hash: d681d...1ec
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Tusen takk for svar. De to korte forholdene, så kysset vi ikke, og viste ikke åpenlyst at vi var kjærester. Men jeg har en veldig smart datter på 13 år, så å presentere mannen som bare en venn går ikke. Men selvfølgelig blir det ikke kyssing og sånn til å begynne med. Vi starter og forsiktig med bare middag, film også drar han hjem. Tar tid før overnatting. Besøk ette barna har lagt seg blir veldig vanskelig med en 13 åring i hus. Vi pratet på telefonen ca 3 timer om dagen i 1 mnd, før vi møttes og har nå møttes i 1 mnd. Føles ut som vi har kjent hverandre i en evighet. Får prøve å se om vi får til og møtes litt til uten barna. Anonymous poster hash: 84a22...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå