Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Hvor ofte og hvor mye spiste babyen når den var ca to mnd? Anonymous poster hash: 3b1a6...69f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Rundt en halvliter i døgnet, spredd utover enormt mange små måltider. Kanskje annenhver time i snitt. Anonymous poster hash: 0258c...ea8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Fulgte alltid det som står bak på NAN pakka, hun har alltid fått 5 måltider i døgnet, men nå som hun er 4 mnd. får hun bare 4. Anonymous poster hash: 03327...b1d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Ga hipp, og fulgte stort sett anvisningen på pakken, mer eller mindre. Anonymous poster hash: f2e31...00b
smet Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 (endret) Vår på 10 veker får 6 flasker i døgnet. Lager 200 mL kvar gang (180 ml + pulver), og da blir det 0-80 mL igjen. Flaskene får han ca 7, 10, 13, 15.30, 18.30 og 21. Endret 17. april 2014 av smet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå