Gå til innhold

Jeg er så takknemlig for mannen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg stuller og steller klart til stor familiemiddag med barn og besteforeldre har min single (og jevngamle) nabo nettopp vinket hadet til sine barn som skal feire resten av påsken med pappa'n sin.

Så snart baklysene forsvant rundt svingen kom første vorspielgjest og det lages klart for stor fest før de drar ut på byen senere i kveld.

Og kall meg gjerne satt og kjedelig, men jeg er så GLAD for at jeg slipper ut 'på jakt'.

Mannen og jeg har vært sammen i evigheter og den store spenningen finnes vel ikke lenger, men vi har det trygt og godt og er som regel veldig glade i hverandre. Hver gang jeg blir litt oppgitt over han prøver jeg å tenke på mine single venninner som åpent innrømmer at de savner en å dele livet med og at det er en stadig jakt hver helg de ikke har barna.

For noen virker nok mitt liv klamt og kjedelig, men det er sånn jeg vil ha det og er evig takknemlig for at jeg har funnet en mann som vil dele det med meg.

God påske til dere alle, nå må jeg svinge meg rundt hvis 12 stk skal få påskemiddagen sin.

Anonymous poster hash: 9ce3c...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også! Giftet meg da jeg var 19 (!!) Angrer ikke, jeg begynte med fest og gutter i tidlig alder så har festa av meg. Elsker tryggheten vi har i min familie og gleder meg til årene fremover.

God påske !

Anonymous poster hash: c94c2...1ec

Skrevet

Du er veldig heldig, og godt du er klar over det og.

Jeg er selv singel, og alenemor til 2 barn. Og jeg savner virkelig en partner. Men jeg orker ikke det jaget etter en mann. Så her sitter jeg med barnefri i påsken, og leser til eksamen, koser meg med filmer og god mat.

Anonymous poster hash: 8e7d4...1f6
Skrevet

Her ser jeg bare pluss sider ved å være alene. Hadde det fint med en mann i livet mitt, men må ærlig innrømme at jeg er lykkeligere alene :)

Anonymous poster hash: f5413...4eb

Skrevet

Ja, du er heldig som har en mann om forholdet er bra :) ikke noe er bedre enn å ha funnet "the one" :)

Jeg kunne godt tenkt meg en kjæreste igjen etterhvert, men akkurat nå syns jeg denne "jakta" er sabla morsom, jeg da :P

Anonymous poster hash: 0a29d...5a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...