Gå til innhold

Det er så koselig å amme!♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tross av mye problemer med ammingen synes jeg det er så koselig! ♡

Anonymous poster hash: 33c68...ded

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var koselig å gi babyen mat i det store og hele jeg. Minst like koselig å gi flaske faktisk.

Anonymous poster hash: bca1d...e04
Skrevet

Koselig å gi barnet mat, uansett om det er pupp eller flaske :) 

Anonymous poster hash: 7a74d...7aa
Skrevet

Jeg synes amming er koseligere enn flaske...

Skrevet

Veldig koselig ❤️

Litt sårt å vite at jeg aldri mer får gjøre det.

Skrevet

Det beste!jeg nøt hvert sekund,jeg!

Skrevet

Hvorfor er det så fantastisk og hvorfor en nytelse? Er det nærheten til barnet, som man også får med flaske, og var det det at dere selv fikk kroppskontakt med noen som er så herlig?

Anonymous poster hash: 8a2ab...c7b

Skrevet

Jeg synes amming er koseligere enn flaske...

De fleste vil nok si at det beste er at barnet får mat, uavhengig av metoden.

Anonymous poster hash: 7a74d...7aa

Skrevet

Helt greit. En enkel og praktisk måte å gi baby mat på. Mye annet enn amming som er vel så koselig synes jeg da. Bade og stelle den lille f.eks.

Anonymous poster hash: 8ea70...b6a

Skrevet

Fysisk syns jeg det var vondt vondt vondt, men følelsesmessig var jeg glad for at jeg kunne amme barna mine og gjorde det lenge.

Da jeg var ferdig var jeg mest glad for at jeg ikke skulle gjøre det igjen og litt lei meg.

Anonymous poster hash: c055c...0bb
Skrevet

Syns også det var fantastisk.. Det gode ansiktet som suttet i vei og smilte så melkespruten sto i ansiktet.

Er faktisk en av de FÅ tingene jeg savner med å ha veldig små barn...

Skrevet

Syntes ikke det var så koselig, egentlig. Vanskelig å sette fingeren på hvorfor, men det føltes nok ikke helt naturlig. Spent på hvordan det blir denne gangen.

Skrevet

Veldig koselig ❤️

Litt sårt å vite at jeg aldri mer får gjøre det.

Hvis du ikke skal ha flere barn får du ikke ammet igjen, men får håpe du får deg noen barnebarn som du garantert får flaskemate en eller annen gang :)

Anonymous poster hash: 7fe28...207

Skrevet

Jeg syntes også det var koselig ❤️ Savner det

Anonymous poster hash: 9254b...389

Skrevet

Vet ikke akkurat hva det er som gjør at jeg synes det er så fint... Klarer ikke peke ut bare EN ting... Flaskemating var -for meg- ikke like koselig, selv om det var fint det også! Det viktigste er at babyen får mat, ja, jeg prøver ikke disse de som må gi mme/pumpe og gi flaske. Jeg bare koser meg sånn når jeg ammer, og ville dele det :)

Hi

Skrevet

Så flott at du synes det! Nå må du bare huske at ikke alle andre nødvendigvis føler det slik. Jeg er en av dem som ikke likte det noe særlig, men ammet likevel fordi det var det beste og jeg hadde mye melk. For min del fikk jeg litt fnatt av alle andre som hele tiden skulle prakke på meg hvor vidunderlig og kooooooselig det var med ammingen, for det fikk meg til å føle meg unormal og mindre flink som mamma.

Anonymous poster hash: 887c9...7e9
Skrevet

For meg: hud mot hud kontakt, følelsen av å være ett, god følelse av at det er alt barnet ønsker, følelse at det var løsning på absolutt det meste (roer barnet, føler seg trygg med en gang, å være alt for barnet og til slutt mat til barnet), sååå fint av å føle at det eneste barnet trenger, er å LUKTE deg og han allerede vet hvem du er for ham, en slags forelskelse.

Skrevet

Hi her.

Jeg føler meg mindre flink som mamma når folk har sovebaby og jeg ikke har det...

Skrevet

Elsket å amme. Hadde aldri noen problemer med ammingen så derfor jeg syns det var koselig, gleder meg til neste gang jeg får oppleve det :) det beste med det var nærheten og se hvor mye sønnen min koste seg med ammingen :)

Anonymous poster hash: 61467...800

Skrevet

Ja, det er koselig å amme. At babyen blir rolig og mett, og sovner på deg :) den nærheten er koselig!

Synd jeg kun kunne amme i 1,5 mnd :(

Anonymous poster hash: 66a3a...2af

Skrevet

Hi her.

Jeg føler meg mindre flink som mamma når folk har sovebaby og jeg ikke har det...

Det er du ikke, soving er veldig individuelt.

Noen sover, andre ikke.

Jeg har hatt begge deler ;)

Så bra at du koser deg med ammingen :)

Jeg var av de uheldige som ikke var helt der med noen av ungene.

Skrevet

Fantastisk med Amming , litt trist jeg nok ikke får gjort det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...