Gå til innhold

Er dette fullstendig idioti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom en bruktbutikk i dag, og fant en fantastisk gammel dukkevogn. Og har så lyst til å kjøpe den til knøttebøtt.

Hun er litt liten for den ennå, men den må fikses litt på, og pusses litt opp, så den kan fint lagres litt før hun får ta den i bruk.

Men her kommer det som kanskje er det idiotiske, den koster "bare" 1300,- kr... På en skala fra 1-10, hvor teit er det å kjøpe noe så dyrt til en liten jente. Kjøper jeg den så må hun jo få herje med den som hun vil, så jeg er litt skeptisk.

Samtidig, den er SÅ fiiiin! :D

Så hva hadde du gjort, kjøpt den, eller sett på det som å kaste bort penger?

Den er nesten helt lik denne vognen, bare at den er lys turkis

( bildet er hentet fra http://www.dukkehobby.com/side20.html )

post-849337-6625_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjøpt den og hatt den til pynt i gangen. Så hadde jeg kjøpt en ny på lekebutikken som hun kan herje med.

Anonymous poster hash: c3da0...b4b

Skrevet

Jeg har en sånn og holdt på å få et nervesammenbrudd da datteren min klinte den inn med mascara. Eller da hun trillet den utfor trappa. Gikk sporenstreks og kjøpte en Brio-vogn og har nå den andre til pynt.

Anonymous poster hash: 39d4c...bb7
Skrevet

Ja, det er fullstendig idioti.

Anonymous poster hash: 73162...9d5

Skrevet

Tja, hvis det flyter over av penger hos dere så hvorfor ikke?

Skrevet

Den er jo knallfin og sånn sett verdt pengene i mine øyne, men ville nok vært litt redd for den.

Det er trolig bare du som forstår verdien. For henne er det jo bare en leke. Men kunne ha ønsket meg den selv:)

Skrevet

Denne var kjempe fin 😊 kjøp den 👏👍

Anonymous poster hash: 522b5...403

Skrevet

Jeg vet godt at hun ikke forstår verdien, og kjøper jeg den så har jeg ikke lyst til å legge masse begrensninger på bruken, utover det jeg ville ha gjort på en vanlig dukkevogn.

Det var der det vanskelige kom inn :P

Skrevet

Hadde kjøpt den og hatt den til "pynt" - og latt henne få en vanlig dukkevogn for å herje med i stedet.

Skrevet

Om du mener den er verdt 1300 kr så kjøp den til deg selv. Kjøp heller en rosa glitrende plastic fantastic vogn til datteren din. Tipper hun vil synes de billige vognene er finest ;)

Skrevet

Har ei lignende vogn selv :) Kjøpte den til datteren min før hun i deg hele tatt var født :P Fant på loppis og betalte 900kr for den.

Jentungen fikk råååsa dukkevogn fra brio hos besteforeldrene da hun ble 1 år og det er jeg veldig glad for!

Nå brukes den andre til pynt :)

Anonymous poster hash: e1286...79a

Skrevet

Kjøp den tl pynta.

Jenta vil nok ha mer glede av en vanlig Brio dukkevogn. Hun ser nok ikke sjarmen i denne på samme måte som deg.

Skrevet

Prismessig så ligger jo bagvogn til dukker opp mot en tusenlapp, så sånn sett er det jo ikke sååååå dyrt ;)

Men har dere ikke råd til å kjøpe to vogner (en hun kan leke med og denne til pynt) så hadde jeg nok droppet det, om jeg var deg.. For jeg hadde sikkert begynt å grine om hun da hadde herjet med den... Hehe

Anonymous poster hash: c78c0...111

Skrevet

Jeg hører hva flertallet sier :D

Og når jeg i ugangspunktet må spørre om det er idiotisk, så er det jo endel som tyter på at det er det..... :P

Gjest Mor til tre hjerter
Skrevet

Hvis du har masse penger å synes den er verd pengene så løp å kjøp :)

Skrevet

Eldste her har en slik som hun arvet fra tanten sin. Hun har ikke lekt så mye med den da den er litt tung. Hun foretrekker andre dukkevogner.

Anonymous poster hash: 9261c...2de
Skrevet

Barna mine har en slik en i rød fra mammaen min. Som står hos mamma. De leker MERE  med den enn den nyeste typen jeg har kjøpt til de. 

Mamma lekte med den når hu var barn ( tidlig 50tallet) og det er så fantastisk herlig å se :D :D 

Fikk høre at barna mine kom til å bli mobbet pga de gikk med den i gaten, men ey, barna mine får bare kul oppmerksomhet! 

Anonymous poster hash: 436d8...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...