Gå til innhold

Tangle teezer fra enklere liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Har ei litta frøken med kjempe langt fint hår, men det blir så fort slitt av å tre ut alle flokene med vanlig børste.

Anonymous poster hash: 81817...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg prøvde den på butikken for 2 dager siden. Den lugga, og var ikke noe annerledes fra vanlige hårbørster. Bare tull

Skrevet

Jeg bruker den til min toåring som har langt fint hår som tover seg overraskende fort. Er veldig fornøyd med tangle teeseren:-)

Anonymous poster hash: bb99d...131

Skrevet

jeg prøvde den på butikken for 2 dager siden. Den lugga, og var ikke noe annerledes fra vanlige hårbørster. Bare tull

at det lugger når du grer floker er det ikke så lett å komme forbi, men det lugger beyraktelig MINDRE med tangle teaser

Anonymous poster hash: bb99d...131

Skrevet

Anbefaler og tangle tamer :) Kjøpte min på ebay for i underkant av 200kr. Den har lengre tagger sånn at du får gredd hele håret. Og så har den skaft.

Anonymous poster hash: 3a6ee...e03

Skrevet

Jeg syns det tar mye lenger tid å gre håret til datteren med den. Så jeg bruker den gjerne øverst på hodet og tar flokene nederst med vanlig børste. Hun har tykt,langt og krøllete hår.

Skrevet

Funker bra på tynt hår som små barn har, men på mitt eget tykke strie hår så er taggene for korte, så må dele opp håret om jeg skal bruke den på meg selv.

Anonymous poster hash: 846de...24f

Skrevet

Funker fint her. Frøkna har hår til rumpa sikkert. Børster på samme måte som med andre børster, men den lugger mindre. Begynner nederst og grer en og en cm oppover. Nå er vi så drevne at dt er ganske fort gjort :)

Skrevet

Spørs på håret til dattera di... Vet ikke om det gjelder TT, men Michel Mercier sine har forskjellige farger som er til forskjellige typer hår. Den har også skaft så er mye lettere å bruke :) Jeg har tynt, fint hår og har den svarte og rosa! Fåes kjøpt flere steder sikkert, men jeg tror den er billigst på eBay.

Skrevet

Den ligger og samler støv på badet.

Vanlig børste er mye bedre på min jente sitt tynne hår som rekker midtveis på rompa.

Hun liker den ikke heller, smålugger bist mer.

Skrevet

Tusen takk får mange svar:) jenta mi har tynt glatt barnehår helt ned til rompa, hun er ikke så veldig hårsår, men hun er veldig opptatt av att det skal bli så langt som mulig å hu blir lei seg hver gang vi må klippe slitte tupper.

Jeg selv har veldig tynt hår men veldig krusete. Får ta meg en tyr på ebay å se hva jeg finner der:)

Hi

Anonymous poster hash: 81817...4f6

Skrevet

Datteren min på 5 vil ikke børstes med noe annet lenger;) Så den slo an her i huset:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...