Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Til å være en klassisk 4 hjuling da, kan jo ikke sammenlignes med Bugaboo, Babyjogger, TFK etc. De er jo en helt annen type vogner. Men i forhold til Simo, klassiske Briovogner og Emaljunga : http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/578751 Synes den ser flott ut både som bagvogn og sportsvogn, dog IKKE i hvitt. Tenker marineblå vogn. Hva synes dere ? Anonymous poster hash: d846f...e17
magica fra tryll Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Jeg synes den vogna er kjempelekker:) En favoritt etter min smak.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Jeg elsker den - men lurer på hvorfor det ikke er "noen" som har den. Det er liksom bare emmaljunga å se av 4 hjulinger. Den selges på Barnas Hus her vi bor. HI Anonymous poster hash: d846f...e17
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Kan ikke se noe "galt" med den ser fin ut. Hvordan er den å trille, vet du det? Det som er fint ed emmaljunga er jo at insektsnett ogmsolbeskyttelse er integrert i kalesjen, det er lufting på baksiden og undersiden (city bag supreme), hvordan er det med det på denne bagen? Og hvor mye veier den? Er den tung, så blir det tungt å trille. Anonymous poster hash: af1fe...ca7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Stygg. Ser skikkelig jalla ut med de blanke felgene. I hvit er den bare grusom. Ligner på de fæle emmaljunga vognene i hvitt fake-skinn. Ser skikkelig jalla og harry ut. Anonymous poster hash: 53ea0...19e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Stygg. Ser skikkelig jalla ut med de blanke felgene. I hvit er den bare grusom. Ligner på de fæle emmaljunga vognene i hvitt fake-skinn. Ser skikkelig jalla og harry ut. Anonymous poster hash: 53ea0...19e Hva er "jalla"? Anonymous poster hash: af1fe...ca7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 Stygg. Ser skikkelig jalla ut med de blanke felgene. I hvit er den bare grusom. Ligner på de fæle emmaljunga vognene i hvitt fake-skinn. Ser skikkelig jalla og harry ut. Anonymous poster hash: 53ea0...19e Hva er "jalla"? Anonymous poster hash: af1fe...ca7 jalla | urbandictionary.no urbandictionary.no/begrep/jalla jalla: Når noe skal beskrives som ikke-vestlig eller harry. Anonymous poster hash: 53ea0...19e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Ååå, blanke felger og blankt understell er det fineste synes jeg. Aller penest er skikkelig retro-vogner med understell i krom, men disse har gjerne ikke den samme trillekomforten som dagens vogner. Sort understell og felger er skikkelig trist, synes jeg da. HI Anonymous poster hash: d846f...e17
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Ååå, blanke felger og blankt understell er det fineste synes jeg. Aller penest er skikkelig retro-vogner med understell i krom, men disse har gjerne ikke den samme trillekomforten som dagens vogner. Sort understell og felger er skikkelig trist, synes jeg da. HI Anonymous poster hash: d846f...e17 Er du fra Øst Europa, typ polen eller litauen? De digger slikt! (Ikke noe galt i å være derfra, altså!) Anonymous poster hash: 53ea0...19e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Haha - nei. Urnorsk. Men liker klassisk, pene vogner. Er det harry og jalla ? Trodde det var med plæstic fantastic "nedi der" jeg... ? HI Anonymous poster hash: d846f...e17
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #11 Skrevet 17. april 2014 Haha - nei. Urnorsk. Men liker klassisk, pene vogner. Er det harry og jalla ? Trodde det var med plæstic fantastic "nedi der" jeg... ? HI Anonymous poster hash: d846f...e17 Plæstik og liksom-skinn er vel nesten samme greia? Anonymous poster hash: 53ea0...19e
magica fra tryll Skrevet 17. april 2014 #12 Skrevet 17. april 2014 Ååå, blanke felger og blankt understell er det fineste synes jeg. Aller penest er skikkelig retro-vogner med understell i krom, men disse har gjerne ikke den samme trillekomforten som dagens vogner. Sort understell og felger er skikkelig trist, synes jeg da. HI Anonymous poster hash: d846f...e17 Er du fra Øst Europa, typ polen eller litauen? De digger slikt! (Ikke noe galt i å være derfra, altså!) Anonymous poster hash: 53ea0...19e Her tror jeg du tar skikkelig feil;) Du nevner Emmaljunga i samme åndedrag,-har ikke sett så mange av de du nevner med de vognene.....;)Ikke for at jeg er spesielt glad ii Emmaljunga selv, men denne fra Teutonia er flott og retro-preget. Men ville ikke hatt den i hvit,da. Har sett den i brun, og i sort/mørkblå med bittesmå hvite prikker. Kjempefin!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #13 Skrevet 17. april 2014 Haha - nei. Urnorsk. Men liker klassisk, pene vogner. Er det harry og jalla ? Trodde det var med plæstic fantastic "nedi der" jeg... ? HI Anonymous poster hash: d846f...e17 Plæstik og liksom-skinn er vel nesten samme greia? Anonymous poster hash: 53ea0...19e Om du leser hva jeg skriver, så skulle jeg altså IKKE ha den i hvitt skinn, men i marineblått. Tekstil. HI Anonymous poster hash: d846f...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå