Gå til innhold

Hvilken barnevogn er "inn" nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: c0532...016

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor i Bergen, og registrerer at "alle" har enten Emmlajunga med 4 hjul, TFK eller OTH med 3 hjul.

Simo og Easywalker er åpenbart ut.

Anonymous poster hash: ff9ab...a9d
Skrevet

Det er vel litt harry å kjøpe vogn etter hva som er "in"...

Kjøp en som funker til ditt bruk.

Anonymous poster hash: b5765...e06

Skrevet

I Oslo ser det ut til at det er emmaljunga med 2 store og 2 små hjul som er populært....er det den som heter nitro tro...

Anonymous poster hash: 5f198...37d

Skrevet

Det tror jeg egentlig ikke det er noe som er? Virker som det er forskjell utifra hvor du bor, her jeg bor ser jeg både mye Emmaljunga Mondial Duo, City cross, alle Brio-versjoner, Baby Jogger, TFK joggster, bugaboo, mountain buggy. En god blanding altså.

Anonymous poster hash: 42f14...9cc

Skrevet (endret)

Jeg ville ikke brydd meg så mye om hva som er "in".

Velg vogn ut i fra hvor du bor/vær/føre og dine behov.

Kommer det masse snø hos deg til vinteren? Er det værhardt? Måkes snøen bort raskt? Skal du ha med vognen din på trikken? Har du stor gang med god plass til vogn eller må den stå i oppgangen?

Endret av MammantilNurket
Skrevet

I Oslo ser det ut til at det er emmaljunga med 2 store og 2 små hjul som er populært....er det den som heter nitro tro...

Anonymous poster hash: 5f198...37d

nye emmaljunga. ikke nitro. Man kan velge dette understellet, og få samme store bag :) 

Anonymous poster hash: f5b55...fec

Skrevet

må vel kartlegge hva som er in for å kunne unngå det..

Skrevet

Hi her.... Jeg spurte kun for å spørre. Jeg skal kjøpe vogn i Dannmark. De er store og gode.

Anonymous poster hash: f254b...8ed

Skrevet

Hi her.... Jeg spurte kun for å spørre. Jeg skal kjøpe vogn i Dannmark. De er store og gode.

Ja, de er store og gode - og tunge. Håper du ikke skal ta så mye buss eller gå mye tur/ i bakker  :)

Anonymous poster hash: 866a3...ff2

Skrevet

Her i Oslo ser jeg mye bugaboo, særlig bugaboo buffalo

Anonymous poster hash: ec760...2fb

Skrevet

Jeg har dansk vogn (Basson Baby) og jeg er veldig fornøyd med den :)

Skrevet

Ja, de er store og gode - og tunge. Håper du ikke skal ta så mye buss eller gå mye tur/ i bakker :)

jeg hadde dansk vogn til min. Scandia. Gikk mye i oppoverbakker, og syns ikke den var tyngre enn norske, heller lettere. Men er vel forskjell på danske vogner og :)

Anonymous poster hash: 3c04d...2cb

Skrevet

Noen som vet om danske vogner er i salg i Norge? Eller må man til Danmark for å få en stor fin vogn? :)

Skrevet

Hadde stokke xplory til vesla for 7 år siden. Den var rød og dyr og fancy, alle turistene tok bilde og syns den var kjempetøff. Jeg elsket den helt til det kom til grus og snø! Fy flate noe verre dritt skal man lete lenge etter! Denne gang er det en Simo vogn med store gode hjul og gode dempere. Tredje ungen som bruker den og alle har vært storfornøyd :-) så for min del må folk synes den er ut eller kjip, så lenge jeg kan frakte ungen min fra a-b uten problemer!

Skrevet

Ja, de er store og gode - og tunge. Håper du ikke skal ta så mye buss eller gå mye tur/ i bakker :)

jeg hadde dansk vogn til min. Scandia. Gikk mye i oppoverbakker, og syns ikke den var tyngre enn norske, heller lettere. Men er vel forskjell på danske vogner og :)

Anonymous poster hash: 3c04d...2cb

Kjøpte en Scandia brukt, og det har blitt noe av det beste jeg har kjøpt. Bruker den kun i turer rundt her hjemme, men den er kjempegod å trille. Dog noe tung, men det er jo i forhold til en liten Emmaljunga cc.

Anonymous poster hash: a93db...f01

Skrevet

Bugaboo er det hotteste her jeg bor....

Selv har jeg bugaboo donkey duo og er superfornøyd! Nå var det løsningen på enkel/dobbelvogn jeg synes var genial og brydde meg "katta" om merket.

Anonymous poster hash: 973dd...852

Skrevet

Emma Nitro, to store og to små hjul

Anonymous poster hash: df7c5...bef

Skrevet

Jeg har brio happy nå - og er ganske "happy" med det! ;)

Skrevet

Mye city cross her jeg bor. Elsker den vogna! :)

Skrevet

Noen som vet om danske vogner er i salg i Norge? Eller må man til Danmark for å få en stor fin vogn? :)

Babyifokus.no har i alle fall basson. Vi har hatt basson bagvogn til tvillinger og den var mykje bedre og lettare å trille enn tfken vi har no i alle fall. Trilla så lett som bare det på store, smale hjul. Men tok så stor plass at når vi skulle på bilferie når barna var 7 mnd så måtte vi ha anna vogn eller ny bil :-)

Skrevet

Her i Oslo ser jeg mye bugaboo, særlig bugaboo buffalo

Jepp. Jeg og ser mye av den. Og er en eier av en slik selv og... -kremt- ;)

Anonymous poster hash: 7865c...8cc

Skrevet

Ser masse emmaljunga, mountain buggy og bugaboo her :) Hadde simo og stokke til de to eldste, startet med emmaljunga til minsten og har byttet til mountain buggy nå. Han er straks et år :)

Skrevet

Jeg har en simo. Tung som et drog inn og ut av bil/ buss men blåser ihvertfall ikke overende som de lettere vognene gjør. Den fungerer bra til mitt bruk, og jeg synes den er god å trille. Selv i oppoverbakke ;)

Anonymous poster hash: f68e4...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...