Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 får helt fnatt av hele organisasjonen. vi er der jo egentlig for å hjelpe folk, men det er akkurat som realiteten er å sitte å se på, å finne ut hvordan vi kan yte minst mulig konstruktivt. Anonymous poster hash: 77ebe...4f6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Haha, troll.... Anonymous poster hash: ebc8c...a26
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Så slutt å jobb i nav da og finn deg noe annet? Har aldri forstått meg på folk som klager å syter over meningsløse jobber. INGEN som tvinger deg til å jobbe der. Skift jobb da vel. Anonymous poster hash: 2b700...f3f
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Nei, jeg føler at jeg er på rett sted, at jeg hjelper folk og at jeg gjør en forskjell. Om du føler at det er meningsløst det du gjør, så bør du enten jobbe med å få til en endring eller finne en annen jobb. Anonymous poster hash: 2c131...387
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 får helt fnatt av hele organisasjonen. vi er der jo egentlig for å hjelpe folk, men det er akkurat som realiteten er å sitte å se på, å finne ut hvordan vi kan yte minst mulig konstruktivt. Anonymous poster hash: 77ebe...4f6 Du er ikke alene. Samtidig er det mange ungdommer som faktisk ikke vil jobbe. Ungdommer som ikke vil ha hjelp, de vil bare ha penger for å ta et friår. Samme hva man sier til dem og foreslår så vil de ikke noe annet enn å bare være hjemme hele dagene. Anonymous poster hash: b4090...04b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå