Gå til innhold

Jeg ble blå, hva ble dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe med gøy å gjøre, folk tror jo på dette tøyset, tragisk

Anonymous poster hash: 918db...7d5

Skrevet
Your aura is red. You thrive in exciting situations and are quick to fall in love and lust. Spontaneous, passionate, and energetic, you tend to follow your heart, even when it leads you to the wildest, untamed places. Though you occasionally act immature, you only mean to make yourself and others happy.

:)

Anonymous poster hash: c0603...8df
Skrevet

Rød, men testen er jo helt latterlig.

Skrevet

Blå, men testen er jo helt på trynet. En hel haug av spm var ikke representative for min del siden jeg måtte velge det beste alternativet, fremfor hva jeg faktisk ville foretrekke.

Skrevet

Dere som synes dette er kjempeteit; Bare klikk dere ut igjen :) Det er sikkert mange andre tråder  som er av større interesse interesse for dere.

HI

Anonymous poster hash: 54502...583
Skrevet

Jeg har tatt en sånn test på alternativmesse. Der tar de et bilde. Jeg ble gul, som sola :) Og hadde flere "engler" rundt meg.

Anonymous poster hash: a8403...136
Skrevet

Rød ;) Og alt stemmer med meg. Men hadde sikkert stemt med de andre fargene og.

Anonymous poster hash: 33b09...15a

Skrevet

Uaktuelt, jeg har ingen aura, og heller ingen sjel. Den jeg er er en kombinasjon av mine gener, mine hjerneceller og erfaringene de har lagret, mine hormoner som påvirker mitt humør og mine valg, og miljøpåvirkning.

Og det er jeg helt komfortabel med :) Synes det er litt trist at så mange søker eventyrsvar i form av overtro, spiritualitet og religioner, og at man ikke bare kan akseptere verden som den er. :)

Anonymous poster hash: 42404...c76

Skrevet

Gul:)

Noe stemmer bra her ihvertfall.

Anonymous poster hash: 48341...b0a

Skrevet

Sorry HI men jeg har bestemt meg for å svare på alle tråder jeg ser om aura, indigobarn, fjernhealing, engler og annet tull. Kan jeg få en person til å bli bittelitt kritisk så er det verdt det...

Skrevet

Sorry HI men jeg har bestemt meg for å svare på alle tråder jeg ser om aura, indigobarn, fjernhealing, engler og annet tull. Kan jeg få en person til å bli bittelitt kritisk så er det verdt det...

Det er helt greit :)

Vi er mange som opplever ting som er skjult for de fleste. Og det vil bli enda flere i årene som kommer.

Skrevet

Det tviler jeg på, er flere som påstår de har sett alt mulig rart, men når det ikke kan bevises blir det bare svada for min del.

Skrevet

Det tviler jeg på, er flere som påstår de har sett alt mulig rart, men når det ikke kan bevises blir det bare svada for min del.

Helt riktig, det kan ikke testes og bevises.  Det står deg helt fritt å mene hva du vil :)

Skrevet (endret)

Veldig bra test, spør du meg :)

Min aura er rosa og lilla med glitter og innslag av discolys. Den lukter "Chanel no 5" og det er den kuleste auraen i mils omkrets. Min aura er alle auraers Rolls Royce :D

Jeg har også en himmelsk hærskare av Victorias Secret-engler/bartendere/showgirls rundt meg. De danser cancan iført puppedusker og englevinger mens de popper champagneflasker til den store gullmedalje :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hvor mange er dere og hvorfor blir dere flere i årene som kommer?

Kan du gi meg en link om dette ?

Skrevet

Grønn. Er lærer også, noe som visstnok var typisk for grønn aura. :P

Anonymous poster hash: 9c2df...61a

Skrevet

Hvor mange er dere og hvorfor blir dere flere i årene som kommer?

Kan du gi meg en link om dette ?

Se #16

Skrevet

Your aura is yellow. You can always be counted on for optimism and encouragement, and you have a knack for saying just the right words at the right time. Those with yellow auras tend to have great health, probably in part due to their pleasant disposition. Though you occasionally over-analyze situations, you only mean to make yourself and others as happy as possible.

Gul. Passer faktisk veldig bra. Rare greier.

Anonymous poster hash: 3251a...4b5

Skrevet

#16 ???

Skrevet

Jeg ble faktisk svart... ikke mye som stemte der, gitt...

Anonymous poster hash: 0ab1f...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...