Serepta Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 Altså om jeg tar med målene på veggen, kan jeg da få hjelp til å lage best mulig system på garderoben ? Skal ha en seng med bredde på 2 meter, men vil ha garderobeskap på sidene og langs taket over senga. Har prøvd å lete litt på IKEA på nettet, men det finnes jo tusenvis med ulike stammer og mål. Blir helt satt ut. Får man hjelp til sånt ?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Det går. Anonymous poster hash: bf861...9e7
Serepta Skrevet 17. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2014 Kanon !!! Akkurat det jeg trenger. Har ikke plass til en vanlig løsning, så det trengs litt kreativitet.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Du kan få hjelp, men de har jo bare sine standard mål på Ikea. Andre (dyrere) leverandører kan lage noe som passer akkurat til ditt rom. Anonymous poster hash: d76bc...e31
Serepta Skrevet 17. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2014 Jeg kan nok bruke standardmålene - men problemet er at det er så utrolig mange ulike skrog, dybder, innredninger etc at jeg blir helt svimmel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå