Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset ? Halden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte det ikke.

Anonymous poster hash: aba6c...53a

Skrevet

Hvorfor ?

Anonymous poster hash: c84e9...95b
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Fantastisk uteplass:)

Skrevet

Det var kjedelig. Fint på utsiden, men ikke min smak på innsiden.

Anonymous poster hash: aba6c...53a

Skrevet

Fint, men lite og veldig nært naboen. Billig

Anonymous poster hash: 2c2c3...1e1

Skrevet

Detvar litt lite og så ut som alle nybygde såkalt funkishus. Billig hvis det hadde vært i Oslo, men dyrt til å være Halden. Utområdene var jo bare triste, men det går vel an å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: fe2ff...808

Skrevet

Til å være Halden så er dette dyrt og ville heller ha kjøpt hus i Dyrendalsveien i stedet. Hvor man får hus med sjel :)

Skrevet

Var et fint hus, men ganske lite. Og ser man ut av vinduene, så ser man jo rett inn i nabohusene. Så det blir veldig tett og man vil føle for å ha gardinene trekt for i alle rom.

Jeg bor selv i rekkehus, og har større plass, og mindre innsyn.

Anonymous poster hash: d197d...f6c
Skrevet

Fint:-) Men for lite for meg personlig.

Skrevet

Liker ikke stilen, og var alt for upersonlig. 

Skrevet

Ville aldri bodd sånn.

Huset så ok ut, men var lite.

Uteområdene var nitriste og husene står altfor tett. Hvorfor i alle dager skal man ha så mange og så store vinduer når utsikten er rett inn i stua til naboen? Jeg ville følt meg overvåket og beglodd om naboene så rett inn til meg på den måten...

Anonymous poster hash: 68de6...bfd
Skrevet

Fryktelig tett/nærme naboer, jeg ville ikke betalt så mye for eiendommen. Hus er greit nok (nytt, men upersonlig/kjedelig; typisk "kataloghus"), men tenk om du skulle ønske å flytte igjen? -Ikke sikkert at man får pengene igjen ved senere salg, tross alt er beliggenhet det viktigste (mener jeg), og denne beliggenheten var ikke akkurat optimal.

Anonymous poster hash: ec7b4...28f

Skrevet

Jeg likte selve huset, særlig eksteriøret. Inne er det for lite for meg og jeg tror mange av rommene oppleves trange når du er der. Funkis uten følelse av åpenhet kan bli litt kjipt synes jeg. Og så er jeg enig med de andre som har svart i at husene er veldig tett. Blir fort sånn at man må ha lameller eller persienner for hele tiden for å slippe innsyn. 

Skrevet

Veldig lite for å være enebolig syntes jeg. Men ser ut som en grei planløsing . Veldig liten tomt og veldig tett opp til alle naboene . Blir ingen privatliv verken inne eller i Hagen med å bo sånn.

Anonymous poster hash: 81488...c13

Skrevet

Ikke min stil og litt lite i forhold til pris?

Skrevet

Er ikke så glad i slike hustruer, er vel mer klassisk av meg der. Alle hviter vegger must go om jeg skulle bodd der, blir for utleiepreg. Ellers så det romslig ut, og absolutt potensialet til å få et koselig hjem. Prisnivået skal jeg ikke uttale meg om, jeg er alt for lagt ute på bygda for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...