Gå til innhold

Avstandsforhold...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som lever i et avstandsforhold? Hvor langt unna hverandre bor dere? Hvor ofte treffes dere? Fungerer det greit?

Pga ungene vil jeg ikke flytte nå, samme gjelder han.

Det vi har er fantastisk bra! Men er litt usikker på om dette kan fungere over lengre tid..

Anonymous poster hash: c4bd6...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :)

Skrevet

I 4-5 år hadde mannen og jeg et avstandsforhold. Han studerte i USA og jeg i Norge. Så hverandre hver sommer, da var han her i noen måneder. 

Skal ikke lyve å si at det var lett, men for oss ble forholdet bare sterkere av det.

Om det fungerer i lengden er vel individuelt, men tror jeg hadde blitt litt frustrert om vi ikke hadde hatt en plan om å flytte sammen i fremtiden.

Men det er jo stor forskjell mellom 16 timer med fly, og en times tid med tog da :) 

Skrevet

Planen er at jeg skal flytte hjem igjen bare barna blir litt større. De er begge så små nå at de ikke kan sendes med fly på samvær med far.

Så kanskje om 3-4 år.

Jeg bor på eksmannens hjemsted nå, men har truffet en fra min egen hjemplass. Er 1,5 time med fly.

Vi er jo enda i startfasen av et forhold, men vi føler begge at dette er noe vi virkelig vil få til å fungere :) Han har selv et barn som gjør at han ikke vil flytte hit.

HI

Skrevet

Planen er at jeg skal flytte hjem igjen bare barna blir litt større. De er begge så små nå at de ikke kan sendes med fly på samvær med far.

Så kanskje om 3-4 år.

Jeg bor på eksmannens hjemsted nå, men har truffet en fra min egen hjemplass. Er 1,5 time med fly.

Vi er jo enda i startfasen av et forhold, men vi føler begge at dette er noe vi virkelig vil få til å fungere :) Han har selv et barn som gjør at han ikke vil flytte hit.

HI

Dere har en plan og et ønske om å få det til å fungere. Det høres jo veldig positivt ut :) 

Men vær bevisst på at det kan bli hardt og at det er desto viktigere å pleie forholdet.

Skype ble flitting brukt av oss, for å si det slik. 

Skrevet

Så kanskje om 3-4 år.

HI

Dere har en plan og et ønske om å få det til å fungere. Det høres jo veldig positivt ut :)

Men vær bevisst på at det kan bli hardt og at det er desto viktigere å pleie forholdet.

Skype ble flitting brukt av oss, for å si det slik.

Er forberedt på at det blir hardt ja :) Men hva gjør man ikke for den store kjærligheten <3 3-4 år er jo uansett ikke sååå mye sammenlignet med over et halvt liv sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...