Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 ... Bor nærmest hos eksen sin når han har ungene sine? Litt bakgrunnsinfo... Vi har vært sammen i 2 år. De skilte seg for tre år siden. Han og jeg har barn 50% av tiden så når vi har barna våre så treffes vi ikke. Vi bor et stykke fra hverandre, men jeg jobber med en av naboen til ekskona hans og fikk vite at bilen hans er der de ukene han har barna sine. Hun er der også. De lever som en familie... Har venner på besøk. Drar på tur sammen. Eksen hans beholdt huset da de skilte seg, han har en ok leilighet i nærheten, men er likevel der? Det siste halvåret har han begynt å treffe meg mindre når vi har barnefri... Sier han må jobbe eller ta seg av ungene sine av ulike grunner. Fra å nærmest bo sammen annenhver uke, så ser jeg han bare et par dager annenhver uke... Jeg tror han er med ekskona og ungene i stedet... Hvordan ta dette opp uten å virke kontrollerende og sjalu? Jeg vet hvor viktig det er å samarbeide med eksen, men å nesten bo sammen? Hva skal jeg gjøre? Hva hadde du tenkt og gjort hvis du var meg??? Får ikke sove, jeg trodde vi skulle feire påsken sammen siden vi har barnefri, men han måtte visst ha ungene mens hun er på jobb... Men jeg tror ikke han har dem hjemme hos seg :'( Anonymous poster hash: 86dba...4c6
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Her ville jeg nok bare tatt et steg tilbake og fjernet ham fra mitt liv. Hyggelig for barna deres at foreldrene finner tilbake til hverandre, men ufattelig dårlig gjort mot deg å kjøre dobbeltløp! Han burde ha forklart deg situasjonen fra starten av! OG han burde aldri latt det utvikle seg slik uten at du hadde mulighet til å beskytte deg selv. Tenk om han har sex med dere begge uten kondom? For en dårlig mann! Du klarer deg MYE bedre uten ham, trust me! Anonymous poster hash: f15c5...d59
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. april 2014 #3 Skrevet 17. april 2014 Jeg hadde skygga banen hadde jeg vært deg. Hvis han har lyst til å satse på familien sin og eksen så ville ikke jeg stått i veien for det. Jeg hadde tatt meg en prat med han der jeg fortalte det jeg visste og spurt om han ville satse på kona igjen. Jeg ville gjort det klart at jeg ikke ville hindre han, men slik som det er nå kan det ikke fortsette. Dere har kun et forhold uten å bo sammen eller å involvere barna og med henne har han hjem, barn og familie.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Jeg klarer ikke å ta innover meg at de har sex... Han har alltid bedyret hvor høyt han setter trofasthet. Jeg fikk nettopp vite av kollegaen min hvor mye han er hos eksen, hun spurte meg om vi fortsatt var sammen siden bilen hans er så mye der. Jeg reagerte med å si at de har et godt samarbeid og det setter jeg pris på, men inni meg så ble jeg helt iskald... Han sier ofte at han elsker meg og at jeg er det beste i livet hans utenom ungene selvfølgelig... Kanskje han er der mye av andre grunner, kanskje hun er syk og trenger hjelp eller noe? Jeg lurer kanskje bare meg selv.. Men jeg må vite hva han driver med... Og jeg må spørre uten at jeg blir oppfattet som kontrollerende, eksen hans var det, sier han hvertfall, og det kveite kjærligheten hans at hun ikke stolte på ham. For jeg vil jo stole på ham... Men akkurat nå er det vanskelig Takk for svar, forresten. Anonymous poster hash: 86dba...4c6
Sint naken biltyv Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Løp sier jeg bare. Huff, så leit. Håper det går bra med deg. Er enig med de over forøvrig.
Isola&Lille+julegave Skrevet 17. april 2014 #6 Skrevet 17. april 2014 Høres ut som han vil tilbake til xen, men holder deg på gress i tilfelle. Hadde han villet deg, hadde han vært sammen med deg så fort han hadde mulighet. Si det til han som du skrev her: naboen lurte på om dere var sammen siden han er så mye hos xen, at du ser han mindre og mindre og vil vite hva som foregår. Det er er realt spørsmål. Blir han sint, er det fordi du har rett i dine tanker.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #7 Skrevet 17. april 2014 Vel... I en slik setting så er det faktisk lov å spørre ham ut uten å bli beskyldt for å være kontrollerende eller sjalu, hi! Anonymous poster hash: 8b1ec...0af
*Miss Marple* Skrevet 17. april 2014 #8 Skrevet 17. april 2014 Du må ikke være så fedd for å bli oppfattet som sjalu at du blir en dørmatte. Still spørsmål og få en avklaring. Det er ikke naturlig å nærmest bo sammen med eksen annenhver uke og du er i din fulle rett til å få vite hva som skjer.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. april 2014 #9 Skrevet 17. april 2014 Du kan jo bare fortelle ham at mor mister alle stønader hvis de bor sammen annenhver uke og at begge blir tiltalt for trygdesvindel. Før du forlater ham med hevet hode og finner en som du ikke er nødt til å dele med andre.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #10 Skrevet 17. april 2014 Dette går jo ikke an! Synes ikke du skal være redd for å oppfattes som kontrollerende og sjalu ved å forlange noen svar og forklaringer, du har jo grunn til å være det også. Har dere vært sammen 1 år så må det da vel gå ann at barna får hilse på hverandre og ble kjent og?Sånn at dere kan møtes de ukene dere har barna også? Eller planlegger dere å aldri flytte sammen? Anonymous poster hash: 1efea...c91
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #11 Skrevet 17. april 2014 Du kan jo bare fortelle ham at mor mister alle stønader hvis de bor sammen annenhver uke og at begge blir tiltalt for trygdesvindel. Før du forlater ham med hevet hode og finner en som du ikke er nødt til å dele med andre. Hvis de har 50/50 har vel ikke mor rett på noe særlig stønader. Anonymous poster hash: 95c16...3e6
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 17. april 2014 #12 Skrevet 17. april 2014 Hvis de har 50/50 så kan mor få bidrag hvis far tjener betydelig mer.a
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #13 Skrevet 17. april 2014 Dette virker så omfattende at det ikke fyller kravene til faktisk separasjon, da vil han ikke få skilsmisse. Det er også svindel i forhold til skatteklasse og stønader fra nav, som strekker se fra dobbel barnetrygd til overgangsstønad etc. Men nok om det, om han vil satse på familien sin, greier du ikke stoppe han, så det taler jo faktisk til din fordel. Sannsynligvis er det bare praktisk slik. Anonymous poster hash: 9d391...c5d
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. april 2014 #14 Skrevet 17. april 2014 Hva har han fortalt deg da? Dere prater vel sammen om hva dere har gjort en hel uke fra hverandre. Snakker om barna og blir kjent med dem gjennom hverandre. Virker jo som om han i så fall ikke har vært ærlig om det. Jeg hadde nok ikke stolt på denne trofastheten han og spurt han direkte. Jeg hadde antatt at han holdt meg varm i tilfelle han ikke klarte å komme seg inn igjen til eksen. Og jeg hadde ikke satt pris på å være et 2.valg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #15 Skrevet 17. april 2014 Det høres veldig merkelig ut at du etter 2 år sammen med mannen vet så lite om livet hans, høres ut som han bevisst holder ting hemmelig for deg? Her hadde jeg skygget banen altså, dette er ikke normalt i det hele tatt. Anonymous poster hash: 386d6...f89
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #16 Skrevet 17. april 2014 Men kan du stole på denne personen, som sa at bilen er der hele tiden. For det kan jo hende hun ser bilen 2 ganger i løpet av den uken, så blir det til hele tiden. Folk er jo flinke til å overdrive, for å skape drama. Og i leiligheten hans, har barna rom der, leker og sånne ting? Men uansett er dette noe du må prate med han om. Anonymous poster hash: 924b8...9ce
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #17 Skrevet 17. april 2014 Men kan du stole på denne personen, som sa at bilen er der hele tiden. For det kan jo hende hun ser bilen 2 ganger i løpet av den uken, så blir det til hele tiden. . Anonymous poster hash: 924b8...9ce Anonymous poster hash: ff9ac...6a5
Gjest Moonstruck Skrevet 17. april 2014 #18 Skrevet 17. april 2014 Mmmh.. Hva prater dere egentlig om når dere er sammen?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #19 Skrevet 17. april 2014 Har en venninne som hadde på eksakt samme måte som deg (med kjæresten). Endte med at hun fikk greie på at kjæresten også var kjæreste med barnas mor, men at de drev å fant tilbake til hverandre og derfor tok det litt med ro (bodde hver for seg). Min venninne var bare en morsom sexpartner for han når alt kom til alt. Lykke til.... Anonymous poster hash: 29aa5...92d
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #20 Skrevet 17. april 2014 Jeg hadde skygga banen hadde jeg vært deg. Hvis han har lyst til å satse på familien sin og eksen så ville ikke jeg stått i veien for det. Jeg hadde tatt meg en prat med han der jeg fortalte det jeg visste og spurt om han ville satse på kona igjen. Jeg ville gjort det klart at jeg ikke ville hindre han, men slik som det er nå kan det ikke fortsette. Dere har kun et forhold uten å bo sammen eller å involvere barna og med henne har han hjem, barn og familie. Så om du er dypt forelsket i noen så skal man likevel skygge banen om det er noen unger som kanskje får foreldrene sine tilbake? Anonymous poster hash: a5b2b...bf5
Sint naken biltyv Skrevet 17. april 2014 #21 Skrevet 17. april 2014 Jeg hadde skygga banen hadde jeg vært deg. Hvis han har lyst til å satse på familien sin og eksen så ville ikke jeg stått i veien for det. Jeg hadde tatt meg en prat med han der jeg fortalte det jeg visste og spurt om han ville satse på kona igjen. Jeg ville gjort det klart at jeg ikke ville hindre han, men slik som det er nå kan det ikke fortsette. Dere har kun et forhold uten å bo sammen eller å involvere barna og med henne har han hjem, barn og familie. Så om du er dypt forelsket i noen så skal man likevel skygge banen om det er noen unger som kanskje får foreldrene sine tilbake? Anonymous poster hash: a5b2b...bf5 JA!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #22 Skrevet 17. april 2014 Jeg hadde skygga banen hadde jeg vært deg. Hvis han har lyst til å satse på familien sin og eksen så ville ikke jeg stått i veien for det. Jeg hadde tatt meg en prat med han der jeg fortalte det jeg visste og spurt om han ville satse på kona igjen. Jeg ville gjort det klart at jeg ikke ville hindre han, men slik som det er nå kan det ikke fortsette. Dere har kun et forhold uten å bo sammen eller å involvere barna og med henne har han hjem, barn og familie. Så om du er dypt forelsket i noen så skal man likevel skygge banen om det er noen unger som kanskje får foreldrene sine tilbake? Anonymous poster hash: a5b2b...bf5 JA!! Hehe, ja, det tror jeg det er mange som gjør, gitt Anonymous poster hash: a5b2b...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå