Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #1 Skrevet 17. april 2014 I dag gikk jeg lang tur med hunden min. Da jeg kom hjem merket jeg at jeg hadde veldig vondt i underlivet og korsryggen. Jeg tenkte at det ville gå over hvis jeg slappet av, men det har blitt mye verre. Nå har jeg sterke smerter og lurer på hva som kan være grunnen? Jeg har gått mange slike turer uten at jeg har kjent noe. Jeg går turer hver dag så det kan ikke være fordi at kroppen ikke er trent til å gå lange turer. Anonymous poster hash: 0e6b7...334
Major HotLips Houlihan Skrevet 17. april 2014 #2 Skrevet 17. april 2014 Er du gravid? For da kan det være bekkenløsning, det høres slik ut for meg.
Gladmor30 Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Vil også tippe bekkenet. Da jeg har d samme akkurat nu :/ Har du nettopp født? Eller kan d være at du er gravid?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2014 #5 Skrevet 17. april 2014 Jeg tror ikke jeg er gravid. Har ikke barn så ingen fødsler. Jeg tok noen smertestillende i går for å få sove, men nå er det like vondt igjen. Anonymous poster hash: 0e6b7...334
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #6 Skrevet 18. april 2014 Er det noen som vet hva det kan være? Kjenner smertene godt selv i dag. Burde jeg dra til legen? Anonymous poster hash: 0e6b7...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå