Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Venter påskegjester, det vil si far til barnet og min mor og far har "gitt beskjed" at de kommer. Har styrt hele dagen med handling, vasking og klargjøring. Handlet mat for nesten 2000 (30 min å kjøre til butikk, så ville handle alt ferdig. Er høygravid og mannen på reise, og disse gjestene forventer altså å komme til dekket bord og vartes opp på alle måter. Skulle vaske gulvene etter at barnet la seg, men har styrt så mye at nå har bekkenet streiket og fått kraftige kynnere, og det koker i toppen da jeg oppdaget at jeg hadde glemt å kjøpe egg som jeg trenger til baking, og barnets far hadde ikke tid å skaffe det til veie og min mor/far var på besøk hos et vennepar og drakk vin. Har ikke lyst å ha disse gjestene her i påska!!!!! GRRRRRRRR Anonymous poster hash: c870f...45b
BellaSuz Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Altså, du er gravid... Sleng beina på bordet fra nå av og si pent at det var fint de kom nå i påsken for du er så sliten, så det er kjekt med litt hjelp. Hvis de ikke kan bidra så tipser du dem om et billig hotell i nærheten;)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Ja, det skal jeg gjøre!!! Må være lov når man er høygravid... Hi Anonymous poster hash: cf94d...019
BikkjeBisk Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Du skal da ikke stå på hode for å gjøre i stand hus, mat og det som følger med når man får gjester når du er høygravid! Forventer virkelig besøket å oppvartes til de tusener når de kommer til deg hadde jeg som BellaSuz henvist dem til hotellet. Forventer de det virkelig eller er det kanskje du som setter for store krav til deg selv?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Bare streik. Når de kommer så si "det er mat i kjøleskapet. Er det noe dere mener mangler, så kjøp det sjæl! Jeg skal sitte HER og fjernkontrollen har jeg spist!!" Anonymous poster hash: cf0f2...867
L'attente Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Venter påskegjester, det vil si far til barnet og min mor og far har "gitt beskjed" at de kommer. Har styrt hele dagen med handling, vasking og klargjøring. Handlet mat for nesten 2000 (30 min å kjøre til butikk, så ville handle alt ferdig. Er høygravid og mannen på reise, og disse gjestene forventer altså å komme til dekket bord og vartes opp på alle måter. Skulle vaske gulvene etter at barnet la seg, men har styrt så mye at nå har bekkenet streiket og fått kraftige kynnere, og det koker i toppen da jeg oppdaget at jeg hadde glemt å kjøpe egg som jeg trenger til baking, og barnets far hadde ikke tid å skaffe det til veie og min mor/far var på besøk hos et vennepar og drakk vin. Har ikke lyst å ha disse gjestene her i påska!!!!! GRRRRRRRRAnonymous poster hash: c870f...45b AMEN!!!!! Skal ha folk på lørdag (hans familie) , maten skal lages og jeg er som deg høygravid og har vært bundet til krykkene de siste mnd pga bekkenet. Om ikke den stuen her ryddes på "magisk" vis i løpet av morgendagen går jeg til streik med matlaging! I går vasket jeg ned kjøkkenet, i dag hadde vi middagsgjester til tross for at jeg gikk på en smell i går. Sett deg ned og gå til streik, og drit i å bake om ikke de kommer med egg til deg!
BellaSuz Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Alt for mange av oss lider dessverre av Flink pike-syndromet. Ingenting MÅ være perfekt, og mulig besøkende heller ikke forventer det. Det er bare oss selv som setter skyhøye krav til oss selv. Drit i det, senk listen lavere enn du normalt tåler, er man høygravid med bekkenplager er det LOV 😉
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Ja. De forventer det virkelig. Er litt såret over min mor som vet hvor mye jeg måtte styre med innkjøpene i dag med barnet på slep (som var lei). Min mor sa "det blir jo bare et par poser for deg, det må du da klare" da jeg spurte om de kunne handle en del ting som var lett å frakte. Hun benytter ofte muligheten til å hevde at gravide syter for mye og at det er bare tull at gravide ikke bør løfte tungt etc. Jeg skal gå til streik nå ja. De greier fint lage maten selv! Hi Anonymous poster hash: cf94d...019
L'attente Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 Ja. De forventer det virkelig. Er litt såret over min mor som vet hvor mye jeg måtte styre med innkjøpene i dag med barnet på slep (som var lei). Min mor sa "det blir jo bare et par poser for deg, det må du da klare" da jeg spurte om de kunne handle en del ting som var lett å frakte. Hun benytter ofte muligheten til å hevde at gravide syter for mye og at det er bare tull at gravide ikke bør løfte tungt etc. Jeg skal gå til streik nå ja. De greier fint lage maten selv! HiAnonymous poster hash: cf94d...019 Sviger liker at ting er på stell, så her er jeg litt småpanisk når akkurat de kommer på besøk. Men de får innfinne seg denne gang :-) streik med god samvittighet! Og GOD PÅSKE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå