Gå til innhold

Jeg valgte feil mann........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Han vil sikkert aldri forlate deg, for han vet han aldri vil kunne skaffe seg ei annen som vil finne seg i alt tullet hans.

 

Jeg ble trist av innlegget ditt.

 

Anonymous poster hash: 20ef7...342

Jeg vet. Desverre jeg vet... Folk hadde gått for LENGE siden, men da jeg var 16+ så blr jeg "avhengig " av han. Selv med mange kameler å svelge. Og nå har det bare blitt sånn. Han er en god mann. Gjør det han kan for oss. Smiler masse i hverdagen vi. Absolutt. Leker med barna hele tiden, den ene dagen i uka han har fri er vi rask med å finne på artige ting... Men... Lykkelig? Nei det er jeg ikke. For mine barn ja, men det stopper nok der.

 

Min mor ventet også i flere år med å gå fra pappa, enda hu visste han var utro i alle år. Jeg ble kjempe glad da de gikk fra hverandre , men barna mine ser aldri krangling, ser ikke mye negativt. Men jeg vet samtidig hva jeg vil.., bare redd det aldri kan skje.

 

Hadde jeg satt meg ned nå og sagt tø han jeg vil gå, så hadde han kkke skjønt NOE... for ting virker så greit.

 

Æsj for en røre!!!

 

Anonymous poster hash: 49642...a0b

Tro meg barna skjønner eller vil skjønne. Ikke lur deg selv med det. Ikke bli som din mor.

 

Anonymous poster hash: 30888...f49

Huff nei de skjønner vel Etterhvert men så lenge jeg har tullet og tøyset med pappaen, kost på han og vist kjærlighet så har det liksom gått greit. For det er slik jeg er i hverdagen (. Når han kkke er grinete vel og merke).....

 

Jeg skulle så ønske han ville gå.... Og jeg slår meg selv innvendig av å si det, ja helt sant! Jeg føler meg ond, jeg benekter de følelsene og spiller videre. Jeg vil ikke gi noen vondt , så jeg tar det på meg selv... Som alltid. Jeg blir Igrunn litt skremt av å tenke åå at jeg skal sitte her til jeg blir gammel... Helt sant... Oh my...

 

Anonymous poster hash: 49642...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velger jeg min mann, så selvsagt lar jeg han andre gå... Men som han sier så kommer han ikke til å gå. men jeg år bare tenke hva jeg skal gjøre. Det er søren meg hardt! hadde han gått selv, så hadde det ikke vært like vondt. Noe selvfølgelig!! for vi har tross alt mange år på bakbeina sammen men.. Anonymous poster hash: 49642...a0b

Jeg skjønner at valget er ikke lett, men slik du fremstiller det, er det allikevel enkelt.. Jeg tror du må bare kvinne deg opp og tenke på hvordan du vil leve livet ditt og det er nå engang slik at for å få en eggekake er man nødt til å knuse noen egg. Og selvom det i starten vil bli vondt for din mann, er det ikke særlig hyggelig heller å ha en kone som ønsker mest av alt at han skal forlate henne.. Han fortjener også en som har han som førstevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...