Gå til innhold

Hvordan kjennes følelsen sult ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teit spørsmål, men tro det eller ei jeg vet ikke hvordan sult kjennes ut. Har undertrykt sultfølelsen i så mange år at jeg rett å slett ikke kjenner den igjen. Prøver nå å få kontakt med den følelsen igjen, men vet jo ikke hvordan det skal føles ut for meg er sult tilsvarende lavt blodsukker.

Kan du beskrive hvordan det føles når du er sulten??

Anonymous poster hash: 44961...aa8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt, som regel føles bare magen helt tom og det verker litt. Jeg blir gretten.

Anonymous poster hash: 34502...74c
Skrevet

Svetter, sur, skjelver, verker i magen, tung i hodet, romler i magen, konsentrasjonen svikter. Helt jævlig, hater å være sulten og å fryse!

Anonymous poster hash: d072f...f6c

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke sultfølelse. Humøret synker og jeg blir veldig gretten først av alt. Jeg kjenner til slutt at magen er tom og at det gjør vondt, men det kan gå mange timer. Jeg bruker å glemme å spise.. 

Anonymous poster hash: 8af59...2bc
Skrevet

Ubehagelig kvalme som er så ille at jeg må legge meg ned(eller spise) for å hindre oppkast.

Skrevet

Hadde også problemer med å kjenne sult før. Men har opplevd en veldig stor sultfølelse, og det er smertefullt. Jeg får kramper, vondt i hodet og kroppen, blir veldig kvalm og svetter.

Gjest Moonstruck
Skrevet

Spis hver tredje time over tid - så kommer nok sultfølelsen din tilbake etter en stund. Tar ikke så lang tid:)

Skrevet

Oi, det er en følelse jeg burde kjenne oftere :P litt for matglad, rekker nesten aldri å bli sulten. MEN, når jeg blir det, så merkes det veldig godt. Lunta blir superkort, føler meg helt tom innvendig og det blir en slags ubehagelig verk. Ikke direkte vondt, men veldig ubehagelig. Blir jeg veldig sulten så brer det ubehagelige verket helt bak i ryggen, og hodepinen slår inn for fullt. Jeg blir egentlig helt håpløs, føler jeg skal dø nesten :P uff, snakk om å ha det alt for godt, når en føler en skal dø fordi en har vært sulten i 2 timer....

Anonymous poster hash: 98ff3...b87

Skrevet

Svetter, sur, skjelver, verker i magen, tung i hodet, romler i magen, konsentrasjonen svikter. Helt jævlig, hater å være sulten og å fryse! Anonymous poster hash: d072f...f6c

Jeg kjenner heller ikke sultfølelse. Humøret synker og jeg blir veldig gretten først av alt. Jeg kjenner til slutt at magen er tom og at det gjør vondt, men det kan gå mange timer. Jeg bruker å glemme å spise..  Anonymous poster hash: 8af59...2bc

Kunne ikke vært mer enig! Akkurat det samme med meg og! HATER å være sulten:/

Skrevet

Enig med Anonym 22.01, trykket feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...