Gå til innhold

jeg innså noe litt trist i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne ikke skjønne at min "nye" mor orker å ha besøk hver dag både til overnatting osv.. men så sa hu noe som gikk inn på meg..

"det er et godt tegn da at folk kommer og det hadde vært mye verre dersom det aldri kom noen"

Å det er sant for her sitter jeg alene hver dag med mindre jeg drar på besøk. Til og med familie kommer aldri!

Jaja. Sånn er livet. Det sier jo litt om meg det da med andre ord. At jeg aldri får besøk.

Anonymous poster hash: ec60a...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviterer du noen da?

Skrevet

Ikke nødvendigvis - jeg vet om flere som omtrent aldri besøker noen, aldri ringer noen.... de er bare så inni sine egne liv at de ikke ser lengre. Den dagen de trenger noe så kommer de gjerne.

Ikke sikkert at din mor mente noe mer enn at hun hadde syntes det var trist å aldri få besøk - ikke at det ville være noe galt med henne av den grunn.

Anonymous poster hash: 1cd67...95a
Skrevet

Ja jeg gjør det. Til middag og kaffe og diverse. Men folk har aldri tid, må ta det igjen og "glemmer" det.

Jeg forstår det jeg. Det var bare litt trist å innse.

Skrevet

Nei selvfølgelig er det ikke noe galt med henne dersom hun ikke hadde fått mye besøk. Men jeg innser det er noe galt med meg. Å det gjør meg litt trist

Skrevet

Jeg synes det er kjempekoselig å gå på besøk, men vi har rett og slett ikke så mye tid til å gjøre det. Med fire barn jobb, husarbeid/klesvask og fritidsaktiviteter, er det godt å bare plane ut i sofaen når man har anledning til det.

Skulle nok vært flinkere til det ja. Når det gjelder å få besøk, synes jeg det er litt pes å be folk, fordi jeg først må rydde og vaske huset, så det kan komme folk hit uten å synes at "her var det jammen mye rot"! Blir fort rotete når ungene bare tar ut ting og ikke legger tilbake:-/

Var flinkere før vi fikk barn. Så får vi ta det igjen da, når ungene blir eldre....

Anonymous poster hash: 64ea9...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...