Gå til innhold

Noen som er i et bra forhold, men har vært utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker mannen min, men fantaserer om å ha sex med en annen mann (èn spesifikk mann som også er gift).

Vil på ingen måte ut av ekteskapet (selv om jeg vet jeg risikerer mye), men er så godt som helt sikker på at jeg kunne ha greid å skjule det om jeg velger å gi etter for fristelsen. Har ingen følelser for denne mannen, bare begjær.

Anonymous poster hash: afe95...a6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Forlovet på tredje året og et barn. Et bra forhold med sine opp og ned turer :)

Utro en gang pga et begjær for denne mannen. Har ikke noen problemer med å skjule det. Ingen som blir skadelidende :)

Anonymous poster hash: 0a1b4...6a0

Skrevet

Fikk du det "ut av systemet"? Eller kommer du til å gjøre det igjen?

Hi

Skrevet

Du kommer til å få evig dårlig samvittighet, tror jeg. Nå klarer du kanskje ikke å se det pgr. av begjæret. Men når det har roet seg- kommer du til å knuses innvendig av dårlig samvittighet ovenfor mannen din.

Anonymous poster hash: b0ba3...f50
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg synes mange i Norge har det for godt. Hi har en god mann, barn, hus og hjem, men neida, det er ikke nok. Hun vil ha noe mer bare for å tilfredsstille seg selv. For en fjortis. ..

Gjest Tittentott
Skrevet

Jeg er enig med hun over her. Når man er i et forhold syntes jeg man bør holde seg til partneren sin. Hvordan hadde du følt det om han hadde hatt sex med noen andre fordi han ''følte et begjær''. Det er et enormt tillitsbrudd, og om han finner ut av det risikerer du at forholdet ryker eller at han aldri kommer til å stole skikkelig på deg igjen. 

Skrevet

Start gjerne er moral-tråd, men jeg ba ikke om moralpreken her.

Hi

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hi

Hva forventet du å få til svar på et forum der de fleste har mann og barn? Stående applaus?

Skrevet

Hi

Hva forventet du å få til svar på et forum der de fleste har mann og barn? Stående applaus?

Neida, men kanskje at dem som overskriften henvendte seg til svarte. Og ikke dem som ikke hadde noe å bidra med. 

Dersom tittelen på en tråd her inne er "Er det noen som har diabetes", så føler jeg ikke behov for å åpne tråden for å svare at "nei, det har jeg ikke, men jeg syns virkelig synd på dem som har det"

Hi

Gjest Tittentott
Skrevet

Hi

Neida, men kanskje at dem som overskriften henvendte seg til svarte. Og ikke dem som ikke hadde noe å bidra med. 

Dersom tittelen på en tråd her inne er "Er det noen som har diabetes", så føler jeg ikke behov for å åpne tråden for å svare at "nei, det har jeg ikke, men jeg syns virkelig synd på dem som har det"

Hi

Utroskap er et tema mange har sterke meninger om, og da vil man gjerne uttale de meningene i en tråd som dette. Det er vel ikke fult like mange som har sterke meninger om diabetes.

Skrevet

Hi

Hi

Utroskap er et tema mange har sterke meninger om, og da vil man gjerne uttale de meningene i en tråd som dette. Det er vel ikke fult like mange som har sterke meninger om diabetes.

Ok, dersom du ikke forstår så kommer jeg med et annet eksempel.

En tråd har overskriften "Flere som har dårlig samvittighet ovenfor barna etter samlivsbruddet"?

Skal jeg da svare "jeg har valgt å leve sammen med barnas far da jeg syns det er fryktelig dårlig gjort ovenfor barna å la de bli skilsmissebarn. For de fleste barn er det veldig traumatisk at foreldrene går fra hverandre og mange sliter med det resten av sitt liv faktisk".

(mange har sterke meninger om skilsmissebarn, så dette eksempelet er du kanskje i stand til å forstå?)

Hi

Gjest Tittentott
Skrevet

Hi

Hi

Ok, dersom du ikke forstår så kommer jeg med et annet eksempel.

En tråd har overskriften "Flere som har dårlig samvittighet ovenfor barna etter samlivsbruddet"?

Skal jeg da svare "jeg har valgt å leve sammen med barnas far da jeg syns det er fryktelig dårlig gjort ovenfor barna å la de bli skilsmissebarn. For de fleste barn er det veldig traumatisk at foreldrene går fra hverandre og mange sliter med det resten av sitt liv faktisk".

(mange har sterke meninger om skilsmissebarn, så dette eksempelet er du kanskje i stand til å forstå?)

Hi

Skriv det i en slik tråd, dersom du føler for det. 

Men du kan ikke forvente at alle er enig med deg når du skriver at du har lyst å være utro på grunn av begjær. Du kan jo umulig være overrasket over at det blir kommentert på. 

Du skriver en tråd, uten direkte spørsmål, og når du skriver en tråd regner jeg med du forventer å få svar også? 

Skrevet

Jeg spør om svar fra andre som har gjort det/vurderer det. Så må gjerne dere som syns det er forkastelig mene det, men kanskje dere kan la være å ødelegge min tråd? De fleste av oss har vel gjort noe som ikke får stående applaus fra andre.

Hi

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg spør om svar fra andre som har gjort det/vurderer det. Så må gjerne dere som syns det er forkastelig mene det, men kanskje dere kan la være å ødelegge min tråd? De fleste av oss har vel gjort noe som ikke får stående applaus fra andre.

Hi

Mulig det, men de fleste har ikke bedratt mannen sin for moro skyld. Så du kommer nok ikke til å få noe særlig med svar fra damer som bedrar en mann de elsker og familie som fungerer kun for wex, da slike damer er i klart mindretall

Skrevet

I en dårlig periode, jeg ville flytte fra han annenhver dag ca..null kommunikasjon og misforståelser, så begynte jeg å chatte med en fyr. Var ikke forelsket eller noe sånt, bare likte at han likte meg og ga meg masse oppmerksomhet, sendte noen bilder oss imellom og thats it. Etterhvert bedret kommunikasjonen seg mellom oss og jeg føler han ser meg mer nå og viser at det er meg han vil ha. Han spurte hvem jeg chattet med og jeg sa det var en som lyttet til meg... Uansett, ting har blitt bedre enn noen gang mellom oss men jeg har fortsatt dårlig samvittighet for at jeg gjordet det jeg gjorde og ikke fortalte mannen hele sannheten.. Hadde nok ikke kunnet leve med meg selv om jeg hadde vært utro.har heldigvis aldri hatt noe ønske om det heller.

Anonymous poster hash: c5992...c65
Skrevet

Huff. Disse horemennene altså, som legger seg etter gifte damer! Homewreckers!!!

Anonymous poster hash: 678cf...b00

Skrevet

Jeg har aldri vært utro og kommer ikke til å bli det heller. Men har vært tiltrukket av en annen :(

Føler meg slem, har gjort alt jeg kan for å "glemme" og det går bra :) Vil ikke ha noen annen en mannen min, han er verdens beste :)

Den "andre" er en jeg ofte har sett på jobb, men jobber ikke sammen med han.

Vi har pratet sammen og that's it, men har en følelse av at han også har være tiltrukket av meg.... Men vet ikke sikkert...

Men jeg elsker mannen min han er det beste som finnes :)

Anonymous poster hash: 15718...7fd

Skrevet

Jeg elsker mannen min, men fantaserer om å ha sex med en annen mann (èn spesifikk mann som også er gift).

Vil på ingen måte ut av ekteskapet (selv om jeg vet jeg risikerer mye), men er så godt som helt sikker på at jeg kunne ha greid å skjule det om jeg velger å gi etter for fristelsen. Har ingen følelser for denne mannen, bare begjær.

Passe sykt å være i et bra forhold men lyst å risikere for begjær. Hvis du kunne gjort det og fortsatt vært fornøyd bare du kunne skjule det, synes jeg du er et usselt menneske. Håper denne fine fyren din får vite sannheten om deg og komme i et ekte fint forhold, der han uke blir gått bak ryggen på. Og at du ender med en som deg.

Anonymous poster hash: a95c9...f0c

Skrevet

Huff. Disse horemennene altså, som legger seg etter gifte damer! Homewreckers!!!

Anonymous poster hash: 678cf...b00

Hi skriver ingen plass at denne mannen la an på henne, bare at hun har lyst på sex med han. Han er også gift, så hvis de gjennomfører dette er begge to akkurat like ille - ødelegger sin egen familie i tillegg til den andre sin.

Anonymous poster hash: 55590...220

Skrevet

Mulig det, men de fleste har ikke bedratt mannen sin for moro skyld

Hi

. Så du kommer nok ikke til å få noe særlig med svar fra damer som bedrar en mann de elsker og familie som fungerer kun for wex, da slike damer er i klart mindretall

Hehe det er vel nettopp derfor man gjør det.

Anonymous poster hash: c4045...4f8

Skrevet

Hi

Fikk det ut av systemet :)ikke blitt fristet igjen. Ingen dårlig samvittig

Skrevet

Hi

Fikk det ut av systemet :)ikke blitt fristet igjen. Ingen dårlig samvittig

Samme her. Men ikke fått det helt ut av systemet. Klarer ikke la være å tenke på... vil ha mer.

Anonymous poster hash: 781cd...a7a

Skrevet

For noen billige horer. Jeg har ingenting til overs for slike simple ekkle mennesker

Anonymous poster hash: 62d42...75a

Skrevet

For noen billige horer. Jeg har ingenting til overs for slike simple ekkle mennesker

Takk, det var nyttig informasjon. Noe mer du føler for å tilføye?

Skrevet

Takk, det var nyttig informasjon. Noe mer du føler for å tilføye?

Ja håper mannen går i fra dere og dere blir alene og bitter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...