Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Hvordan gjør jeg det og kan den lages dagen før? Anonymous poster hash: b1d40...e9c
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Jeg pleier å koke knoken på forhånd, gjerne dagen før. Renser og kutter den når den er litt avkjølt (ikke kald). Så tilsetter jeg den i suppa/gryta/lapskausen når den nærmer seg ferdig. Tilsettes kjøttet for tidlig kan det fort koke bort som vi sier.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Supert! Da koker jeg den dagen før. Må jeg vanne ut knoken? Anonymous poster hash: b1d40...e9c
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg pleier ikke å gjøre det, men jeg smaker på kjøttet før jeg krydrer suppa, så justerer jeg heller suppa. Også liker jeg nokså salt kjøtt da. Men en gang måtte jeg dampe kjøttet i ovnen, pga begrensa kokemuligheter, og da ble det ekstremt salt :-P Forøvrig er det etter min erfaring stor variasjon i mengde salt i de forskjellige knokene jeg har kokt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå