Gå til innhold

En liten morsom ADHD-blogg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten blitt slik at alle har ADHD og de som har det er liksom veldig spesielle og har egne evner.

 

Anonymous poster hash: f166f...e1c

Skrevet

Nesten blitt slik at alle har ADHD og de som har det er liksom veldig spesielle og har egne evner.

 

Anonymous poster hash: f166f...e1c

Misunnelig kanskje? ;)

 

Du kan få min adhd når som helst, så blir du "spesiell" og får nye "evner"..

 

Bloggen var fin den :)

Skrevet

 

 

Nesten blitt slik at alle har ADHD og de som har det er liksom veldig spesielle og har egne evner.

 

Anonymous poster hash: f166f...e1c

Misunnelig kanskje? ;)

 

Du kan få min adhd når som helst, så blir du "spesiell" og får nye "evner"..

 

Bloggen var fin den :)

Haha- nei, ikke misunnelig men jeg skjønte den kom;-)

 

Anonymous poster hash: f166f...e1c

Skrevet

Vel, det er ikke gøy å få høre av samtlige lærere fra barneskole til man dropper ut av skolen at man er underyter. En evne jeg ikke har er å fullføre noe, men etter mange års slit er jeg så nær som jeg aldri har vært. Det er ikke mye å rope hurra for akkurat. Har det ganske likt som han som skriver der, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...