Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 http://www.adhd-inspirasjon.no/om-noen-sier-de-har-adhd-fortell-de-dette/?fb_action_ids=10151980933027172&fb_action_types=og.likes Anonymous poster hash: acb97...88a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Nesten blitt slik at alle har ADHD og de som har det er liksom veldig spesielle og har egne evner. Anonymous poster hash: f166f...e1c
mamma_bergen Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Nesten blitt slik at alle har ADHD og de som har det er liksom veldig spesielle og har egne evner. Anonymous poster hash: f166f...e1c Misunnelig kanskje? Du kan få min adhd når som helst, så blir du "spesiell" og får nye "evner".. Bloggen var fin den
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Nesten blitt slik at alle har ADHD og de som har det er liksom veldig spesielle og har egne evner. Anonymous poster hash: f166f...e1c Misunnelig kanskje? Du kan få min adhd når som helst, så blir du "spesiell" og får nye "evner".. Bloggen var fin den Haha- nei, ikke misunnelig men jeg skjønte den kom;-) Anonymous poster hash: f166f...e1c
♥Nemi♥ Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Vel, det er ikke gøy å få høre av samtlige lærere fra barneskole til man dropper ut av skolen at man er underyter. En evne jeg ikke har er å fullføre noe, men etter mange års slit er jeg så nær som jeg aldri har vært. Det er ikke mye å rope hurra for akkurat. Har det ganske likt som han som skriver der, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå