Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Rapporterte en på facebook som hadde lagt ut en video der du ser noen som holder en penis å runker. Rapporterte og blokkerte personen. Ekkelt å tenke på at 13åringer kan se dette. Fikk svar fra facebook at de ikke kunne finne noe som gikk imot deres rettninglinjer i videoen.. En erigert penis rett i kamera går altså ikke mot deres rettningslinjer. Er ikke dette sykt? Anonymous poster hash: 4f819...b93
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Jo, når det er i mot deres rettningslinjer å vise en mor som ammer banet sitt, eller bare et nakent kvinnebryst så er det rett og slett helt sinnsykt! Anonymous poster hash: 80f24...c30
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Det samme svaret fikk jeg da jeg rapporterte bilde av en naken gutt som ble holdt ut av et bussvindu for å tisse. Svarte på masse spm i forbindelse med den første rapporten. Og tilslutt var det ett felt for kommentar. Ba de se på bildet en gang til og spirte om de var helt med. Nytt svar var takk for rapporten og det ble fjernet Anonymous poster hash: abb9b...39e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Da har jeg lagt inn kommentar også. Siden jeg har blokkert personen vet jeg ikke om videoen har blitt tatt ned. Men de kan ikke ha sjekket videoen en gang, for det var absolutt ingen tvil om hva som var på filmen. Hi Anonymous poster hash: 4f819...b93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå