Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 God påske alle sammen! Håper alle får en flott tid. Alle dere sure, tverre, greie, snille, oppegående, gode, rare folk! Spis god mat. Godter. Og nyt goværet som kommer snart! For min egen del blir det lite snø og fjell.. Blir heller hus og hage. Men det går helt fint Skal snart bli Mamma igjen. . Wohooooo..... Skål på den! Anonymous poster hash: 15d16...c1d
L'attente Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 God påske alle sammen! Håper alle får en flott tid. Alle dere sure, tverre, greie, snille, oppegående, gode, rare folk! Spis god mat. Godter. Og nyt goværet som kommer snart! For min egen del blir det lite snø og fjell.. Blir heller hus og hage. Men det går helt fint Skal snart bli Mamma igjen. . Wohooooo..... Skål på den! Anonymous poster hash: 15d16...c1d KOSELIGSTE INNLEGGET JEG HAR LEST HER INNE <3 goood påske <3 og lykke til med fødsel, jeg håper min lillegutt blir en påskebaby og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå