Gå til innhold

God Påske!


Anbefalte innlegg

Skrevet

God påske alle sammen! Håper alle får en flott tid.

Alle dere sure, tverre, greie, snille, oppegående, gode, rare folk! ;) Spis god mat. Godter. Og nyt goværet som kommer snart! :)

 

For min egen del blir det lite snø og fjell..

Blir heller hus og hage. :) Men det går helt fint :) Skal snart bli Mamma igjen. . Wohooooo..... Skål på den! :)

 

Anonymous poster hash: 15d16...c1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God påske alle sammen! Håper alle får en flott tid.

Alle dere sure, tverre, greie, snille, oppegående, gode, rare folk! ;) Spis god mat. Godter. Og nyt goværet som kommer snart! :)

For min egen del blir det lite snø og fjell..

Blir heller hus og hage. :) Men det går helt fint :) Skal snart bli Mamma igjen. . Wohooooo..... Skål på den! :)Anonymous poster hash: 15d16...c1d

 

KOSELIGSTE INNLEGGET JEG HAR LEST HER INNE <3 goood påske <3 og lykke til med fødsel, jeg håper min lillegutt blir en påskebaby og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...