Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Har blitt smittet av sønnen min som hadde omgangssyke for noen dager siden. Han kastet opp noen ganger og hadde litt løs mage. Jeg har nå i over et døgn hatt voldsomt mageknip som kommer og går. Konstant kvalm, føler som jeg må spy hele tiden, null matlyst og ekstremt svimmel og slapp. Men det kommer ingenting ut verken den ene eller andre veien! Hadde faktisk følt det som en lettelse å få spydd eller gått på do nå for å få noe ut.... Noen andre som har opplevd omgangssyke uten oppkast eller diare? Anonymous poster hash: ea9ba...2a8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Ja jeg pleier å få det sånn. Vet i grunnen ikke hva som er verdst. Samme med svangerskapskvalmen, tre mnd med vill kvalme uten å få opp noe som helst. Anonymous poster hash: efd8e...2e9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Ja jeg pleier å få det sånn. Vet i grunnen ikke hva som er verdst. Samme med svangerskapskvalmen, tre mnd med vill kvalme uten å få opp noe som helst. Anonymous poster hash: efd8e...2e9 Jeg var selv sånn i alle mine svangerskap! 3 mnd med kvalme uten oppkast. Sa faktisk til mannen min at det føltes som jeg er gravid igjen (som jeg ikke er pga baby i hus ) HI Anonymous poster hash: ea9ba...2a8
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Ja jeg pleier å få det sånn. Vet i grunnen ikke hva som er verdst. Samme med svangerskapskvalmen, tre mnd med vill kvalme uten å få opp noe som helst. Anonymous poster hash: efd8e...2e9 Jeg var selv sånn i alle mine svangerskap! 3 mnd med kvalme uten oppkast. Sa faktisk til mannen min at det føltes som jeg er gravid igjen (som jeg ikke er pga baby i hus ) HI Anonymous poster hash: ea9ba...2a8 Usj, virker som noen av oss bare er sånn. Har venninner som er motsatt, altså kaster veldig lett opp av litt kvalme. Er jo ikke så bra det heller. Anonymous poster hash: efd8e...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå