Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Ønsker å si opp! Hvor mye er det i dette med at det er lettere å få jobb når man har jobb? Har søkt noen stillinger og ikke fått napp. Kan jo risikere å stå helt uten jobb, det vil jeg ikke. Har null problem med å få sykemelding, inntektstspet kommer først om et år, men dog, det blir ikke greit. What to do? Anonymous poster hash: 60ad4...0f0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Huff, huff... Ta deg sammen! Anonymous poster hash: a550d...fe9
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Det er bedre å si opp enn å bli sagt opp, men jeg hadde ikke sagt opp før jeg hadde ny jobb altså. Anonymous poster hash: 20952...cf0
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Min erfaring jeg sa opp jobben pga mobbing, baksnakking, osv osv.. jeg fikk angst(påvist) av den jobben. Gikk til legen å fikk skriv til nav om at jeg sa opp pga helsemessige årsaker, fikk invilget dagpenger fra dag1. Så kommer jeg inn på intervju på drømmejobben, får ikke den, men blir lagt inn i systemet så jeg kan ta ledige vakter. Og så blir jeg sommervikar Mitt råd, ikke bli sykemeldt, men snakk med legen å hør om det er grunnlag nok for å kunne si opp av helsemessige årsaker. Helsa di er mer enn fysisk Lykke til Anonymous poster hash: ad5e4...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå