Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Dette er andre måneden det ikke har vært penger til huslånet på konto når trekket går. Vi betalte en uke for sent sist, og vil også gå en uke over denne gangen. Mannen min har fått mindre inntekt en persiode, og det er grunnen. Vi ringte til banken sist, og de sa atd et ikke ville registreres før etter to uker, men så er jeg likevel redd for at det plutselig vil få konsekvenser, at de velger å si oss opp som kunder eller noe. Vi har betalt på lånet i to år, og har alltid betalt i tide. Anonymous poster hash: 16c76...427
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 spør om det går greit å skifte dato :-) Anonymous poster hash: 35fe8...714
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 huslån pleier ikke å bli purret før etter to uker, det er riktig det. Anonymous poster hash: 35fe8...714
PrinsesseHengepupp Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 For banken koster det mer enn det smaker å si opp et huslån, så det er vanligvis null stress å betale litt sent. Pga en misforståelse ble faktisk vårt lån trekt først den 12 og ikke den 1 som det skulle i over et halvt år før vi oppdaget det ved en tilfeldig gjennomgang av lånet. Ikke fikk vi purring, ikke ble noe oppsagt, og tre mnd senere fikk vi refinansiere og bake inn hytta.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Det var godt å høre. Vi kommer til å komme greit i gjenge med denne datoen igjen, forhåpentlig fra neste måned. Og jeg får igjen 40.000 på skatten, så jeg vil ha en buffer stående i tilfelle problemer fremover. Jeg er bare veldig engstelig for ubetalte regninger - særlig når det kommer til hus og hjem. Jeg trodde aldri at jeg skulle komme til å eie et eget hjem, så nå er jeg fryktelig redd for å miste det. Det er liksom vanskelig for meg å slappe av med tanken på at det er mitt.. HI Anonymous poster hash: 16c76...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå