Gå til innhold

Hvor lenge har du i en tampong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 0dfc6...0ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor mye jeg blør. Som regel i to timer av gangen. Men de siste gangene har jeg blødd så mye at det ikke har hjulpet med tampong.

Anonymous poster hash: 39629...895

Gjest Tittentott
Skrevet

Bytter når jeg går på do. Blør som regel ganske lite, så den fylles ikke opp før jeg må tisse uansett.

Skrevet

Hver gang jeg går på do, ca. Alt fra hver 4.-6. Time?. Klarer ikke tømme blæra ordentlig med tampong+ at jeg synes det er så grisete :P

Anonymous poster hash: be0bd...119

Skrevet

Den dagen jeg blør mest lekker den innen det har gått 1,5 time, da er den helt gjennomblaut og jeg blør gjennom den. Det er eneste dagen jeg bruker tampong siden jeg tåler det dårlig.

Blør som en slaktegris på dag 2 og da må jeg ha både tampong og bind på meg for i det hele tatt å forlate huset, men når den syndefloden er over blør jeg mindre i 4-5 dager til og bruker da bare bind (men må bruke nattbind hele døgnet da).

Anonymous poster hash: 2b34c...5b0
Skrevet

Ca 4 t

Anonymous poster hash: 18165...9cf

Skrevet

Den skal jo bare byttes en gang i døgnet :o Vet dere ikke det. Det er farlig å bytte ofte!

Anonymous poster hash: d5c27...74d
Skrevet

6-10 timer...

Anonymous poster hash: 79cc4...54c

Skrevet

Den skal jo bare byttes en gang i døgnet :o Vet dere ikke det. Det er farlig å bytte ofte!

Skal byttes vær tredje time står det vel på pakkningen...

Anonymous poster hash: ad246...a41

Skrevet

En gang i døgnet, det må være å be om tampongsyken.....

Anonymous poster hash: 2b34c...5b0

Skrevet

Uff...vet ikke om jeg tør svare på dette. Har alltid byttet bare morgen og kveld. Men etter jeg slutta på pilla, blør jeg mer. Så nå bruker jeg tre-fire tamponger i døgnet.

*Husk for Guds skyld anonym-knappen*

Anonymous poster hash: dbd11...590

Skrevet

Skifter hver gang jeg er på do :) de gangene jeg blør MYE må jeg skifte selv om jeg i utgangspunktet ikke må på do..

Skrevet

8 timers beskyttelse står det på tampaxen ihvertfall :P bruker den kun så lenge hvis jeg sover med den på natta, ellers ca 4-5 timer. 

Anonymous poster hash: a2d06...c85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...