Gå til innhold

FB-hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

På FB får jeg opp en liste over venner til høyre på skjermen som jeg kan opprette chat med tror jeg. Noen steder står det "Internett" eller "Mobil" i grønt. Andre steder står det en timeangivelse og en grå firkant, bare en grå firkant eller ingenting. Hva betyr det?

Anonymous poster hash: f8a47...783
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobil eller Internett viser om brukeren sitter på Facebook på mobilen eller PC.

Står det timeangivelse så er det tiden siden brukeren var sist pålogget. Brukeren er altså ikke pålogget nå..

Skrevet

Står det timeangivelse så er det tiden siden brukeren var sist pålogget. Brukeren er altså ikke pålogget nå..

Hvis det ikke står noen ting da? Betyr det at personen aldri har vært pålogget eller er det bare pålogging siste døgn eller siste uke for eksempel som kommer frem?

Er det tidspunktet vedkommende logget seg på eller av de teller fra?

Takk for svar foresten.

Skrevet

Hvis det ikke står noen ting da? Betyr det at personen aldri har vært pålogget eller er det bare pålogging siste døgn eller siste uke for eksempel som kommer frem?

Er det tidspunktet vedkommende logget seg på eller av de teller fra?

Takk for svar foresten.

Det er mange som ikke kommer opp med tid, mobil etc. Vet ikke om det er innstillingene eller om det kun kommer opp tid på de med mobil? Det har iallefall ingenting med at de ikke har vært pålogget på en stund. Mannen min kan være pålogget samtidig som meg men får ikke opp tid på han.... Må være innstillinger...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...