Gå til innhold

elsk :)

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare elsk :)

Er skikkelig i godluna i dag. Hatt besøk av mamma, og vi tok oss en liten tur på den lokale interiørbutikken, hvor jeg fant et par skikkelig fine lysestaker og et sett med tre potteskjulere. Har pussa vinduene på kjøkkenet og resultatet ble bra, så nå er det en liten web-pause med kaffe :)

Livet er godt å leve i dag <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en bra dag :). Jeg har vasket gulvene så nå er det rent (så lenge det varer i vårløsningen). Fikk tatt en ridetur og har gått en tur til fots.

Mannen tok handleturen i dag, så jeg slapp å gå på butikken på en av årets verste kø- og kaosdager. Og huset er fullt av barna og deres venner.

Skrevet

Endelig påskeferie! Har vært på jobb de tre arbeidsdagene denne uka. Mistet minstegutten i dag, han og broren skulle se i lekebutikken og så kom bare han største tilbake. Takk og lov og elsk til forbipasserende som bryr seg, for 6-åringer som husker mammas vanskelige etternavn og gjensynsglede. Nå putrer det i et lass med epler på ovnen. I morgen blir det dinner the american way her hos oss med pulled pork som snart går i ovnen, coleslaw og skikkelig eplepai. 

Og sola skinner i ferien :)

Skrevet

Morgen på hytta. Ungene sov akseptabelt lenge. Fyr i peisen. Det er vind og regn på vinduet, men det er også vakre grå farger på hav og himmel. Og mange gule påskeliljer i hagen.

Fyr i peisen, kaffe i koppen og vakker utsikt.

God morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...