Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Og nå ser jeg at de reklamerer for klinikken ved å poste nye bilder av MINE pupper før og etter operasjon. Og jeg har ikke blitt spurt om dette på forhånd. Er dette lov?? Anonymous poster hash: 8ffd9...0c2
<3 2G <3 Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Sikker på at det ikke sto i noe av papirene du signerte?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Nei. Men sjekk kontrakten din om det står noe om det der, det hender de tar forbehold om å bruke bilder i reklame med mindre man uttrykkelig gir beskjed om at man ikke ønsker der. Kontakt klinikken du. Anonymous poster hash: 710f0...bfe
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 De tar jo bilder før og etter operasjonen, og disse bildene bruker de selvfølgelig for å dokumentere for andre hvor flinke de er... Du har glemt å lese noe av det med liten skrift i dokumentene du har skrevet under. Men jeg trodde ikke plastiske kirurger hadde lov å bruke før og etter bilder i markedsføring jeg, bare for å vise frem til mulige pasienter på klinikken? Anonymous poster hash: 193fe...345
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Er du sikker på at du ikke har skrevet under på noe hvor det står med bitteliten skrift at bildene kan anonymiseres og brukes? Hvis ikke ville jeg gått videre med det! Anonymous poster hash: c0acf...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå