Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Er sykemeldt. Og pleier å få utbetalt sykepenger fra Nav. De kommer alltid 20 hver mnd. Men da burde de vært kommet i dag da eller? Anonymous poster hash: 9e1b3...e65
DaenerysStorm Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Utbetaling av sykepenger fra Nav er egentlig siste dagen i måneden, men de har også utbetaling 10. og 20. så kan nok hende du må vente.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Klippet fra nav: Sykepenger, foreldre- og svangerskapspenger, barnetrygd og kontantstøtteDu vil normalt ha pengene på konto innen siste virkedag i måneden.Anonymous poster hash: 58b6f...a4c
DaenerysStorm Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Klippet fra nav: Sykepenger, foreldre- og svangerskapspenger, barnetrygd og kontantstøtteDu vil normalt ha pengene på konto innen siste virkedag i måneden. Anonymous poster hash: 58b6f...a4c Men normalt er litt sånn vidt begrep hos NAV Pengene jeg skulle få 28. februar fikk jeg 20. mars... Pengene jeg skulle få 31. mars fikk jeg nå før helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå