Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å sitte og følge med på fødeavdelingen når man kan poppe når som helst var med skrekkblandet fryd. Tårene triller og jeg vet ikke om de er negativ eller positiv. Ligger og presser med dem, og når babyen er ute kommer tårene. No return, baby må ut og jeg er veldig veldig spent! Syv år siden fødsel nr 1, jeg fikk være med til 4 cm så,var det narkose og akutt sectio og et pitte lite barn. Denne gangen er det er stort barn og naturlig fødsel, og jeg aner ikke hva jeg går til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å sitte og følge med på fødeavdelingen når man kan poppe når som helst var med skrekkblandet fryd. Tårene triller og jeg vet ikke om de er negativ eller positiv. Ligger og presser med dem, og når babyen er ute kommer tårene. No return, baby må ut og jeg er veldig veldig spent! Syv år siden fødsel nr 1, jeg fikk være med til 4 cm så,var det narkose og akutt sectio og et pitte lite barn. Denne gangen er det er stort barn og naturlig fødsel, og jeg aner ikke hva jeg går til!

Det kommer til å gå fint :-) Stol på deg selv, pust og forsøk å holde deg rolig!! Lykke til!!! En måned til og jeg er der du er nå - kjenner spenningen stiger for hver dag som går :-)

Anonymous poster hash: 901be...4f3

Skrevet

Det kommer til å gå fint :-) Stol på deg selv, pust og forsøk å holde deg rolig!! Lykke til!!! En måned til og jeg er der du er nå - kjenner spenningen stiger for hver dag som går :-)

Anonymous poster hash: 901be...4f3

Ja jeg er veldig klar for å få det overstått nå, ut må han jo så heller før enn siden :-)

Skrevet

Hoho! 
Jeg og har sett mye på fødeavdelingen, det har vært på både godt og vondt egentlig.
Gruer meg jo ikke noe mindre til min første fødsel etter å ha sett på det, men samtidig ser man jo at det går bra! 

Skrevet

Hoho! 

Jeg og har sett mye på fødeavdelingen, det har vært på både godt og vondt egentlig.

Gruer meg jo ikke noe mindre til min første fødsel etter å ha sett på det, men samtidig ser man jo at det går bra!

Ja denne episoden var det en jordmor som fødte, og det å se henne miste fatningen hjalp på en eller annen sær måte. Dvs at hun ble mer mennekelig. Kroppen er jomskapt for dette, så vi må jo bare lytte til den :-) jeg er ihvertfall veldig klar for å få sistemann ut og få min kropp igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...