HTC Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Skal ut på ski, men må gjøre litt husarbeid først. Flere som blir med? Vi var jo så flinke forrige helg :-D Jeg starter med reing av senger og rydding av kjøkken!
junimamma81 Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Her skal det settes på en maskin og jammen tror jeg at jeg skal skifte på sengene. Blir godt å komme fra hytta på søndag og legge seg i rent sengetøy:-) har allerede tatt ut av oppvaskmaskinen:-)
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2014 Så bra! Jeg er på hytta nå og veldig fornøyd med at jeg fikk skiftet alt sengetøy før jeg dro på hytta :-)
catchbaby Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Idag blir jeg ikke med! Er på påskeferie med full oppvartning og jeg skal ikke gjøre noe annet enn å kose meg! Sorry peeps, men det føles vanvittig bra å si. Neste gang derimot må jeg nok ta et skippertak med tanke på at gubben er aleine hjemme hele uka ;P Kos dykk
Bumblebeee Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Jeg er med innimellom barnepass. Skal rydde kjøkkenet, vaske bordet i stua, vaske litt klær og skrive handleliste for påsken. Skulle gjort en hel haug mer, men med tanke på baby og to eldre søsken må jeg være realistisk 😀
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2014 Høres deilig ut, catchbaby og slippe husarbeid og det høres fornuftig ut, bumblebee og være realistisk :-) Nå er jeg ferdig med soverommene og jeg setter i gang med kjøkken :-)
Modesty Blaise. Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Snart ferdig! Fordelen med overraskelsesbesøk på hytta... Eller, de hadde i hvert fall vett nok til å sende en mld i går og høre om det passet med besøk. Så nå er snart hele huset skrubbet, har kun igjen å vaske over gulvene så er det blåst her
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2014 Høres deilig ut med nedskrubbet hytte, Modesty! Her jobber jeg fortsatt på kjøkkenet for å rydde opp etter stor middag i går kveld :-)
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2014 Kjøkken ferdig, samtidig fått meldt inn strømforbruk på hytta + telefoner til famlie og venner :-) Fortsatt i pysj, starter på støvsuging og rydding av stue O:-)
catchbaby Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Nå har jeg sitti og sløva i stolen siden jeg sto opp, kun en liten pause med mat Skal kjøre å besøke faren min nå For en nydelig dag!
Gjest Tittentott Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Åhh, her er det heldigvis strøkent (så strøkent som det blir iallefall). Vasket hele leiligheten igår, så skal bare skifte på sengen og vaske litt klær!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 Jeg hang ikke helt med her, men jeg har gjort husarbeid i dag :-) Tatt utav oppvaskmaskin, brettet håndklær, ryddet og støvsugd. Neste blir å støvsuge underetasjen, og vaske et pledd :-) Deretter blir det å handle inn til påske :-) Anonymous poster hash: 41cf3...60b
sug lut Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Jeg er tilhenger av barnearbeid så jeg sitter i godstol mens ungen baker cupcakes og deretter tar kjøkkenet. Skal ta en tur med støvsuger når jeg får ånden over meg.
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 16. april 2014 Barna har ryddet opp i leker. Jeg er ferdig med stue og støvsuging av hytten. Skrevet handleliste for påsken og legger skiløypa innom matbutikken. Mannen kommer opp på hytta i morgen tidlig, med tog, og ønsket øl, da må jeg få kjøpt det i dag, siden det er stengt i morgen. Går inn på badet nå og bytter ut pysj til ullundertøy og ski klær, samt rydder på badet. Ungene sitter klare i ulltøy og vil ut på ski. Takk for husarbeid samarbeid, mye lettere å få unna ting når vi er sammen :-)
Modesty Blaise. Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 Høres deilig ut med nedskrubbet hytte, Modesty! Her jobber jeg fortsatt på kjøkkenet for å rydde opp etter stor middag i går kveld :-) Ja, det er kjempedeilig. Nå er alt helt ferdig Og mannen er en engel, han har fikset kanelboller, og vært på butikken med knøttebøtt, og jammen meg hadde de ikke kjøpt med tulipaner også!
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #16 Skrevet 16. april 2014 Tulipaner er gull, tror ikke jeg får det med meg i sekken. Mannen får leve uten, .en jeg og ungene har pyntet med påskeegg samlet gjennom 10 år, pyntekyllinger og tegninger, samt gule smile ballonger. Veldig fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #17 Skrevet 16. april 2014 Hoho. Jeg har støvesugd hele huset, redd senger, tatt ut av oppvaskmaskinen og pakket koffert til hyttetur! God påske alle sammen Anonymous poster hash: de4af...fc5
HTC Skrevet 16. april 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. april 2014 Så mange effektive damer! Nå er jeg ferdig med huarbeid for noen timer. Jeg og ungene skal ut på ski :-):-):-):-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå