Gå til innhold

13 dpo og ultrasvak skyggestrek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått svaak skyggestrek 13 dpo her? Var dere gravide?

Jeg fikk mensen for to dager siden, men får svake skyggestreker på testene fra one step.. De er ikke så veldig tydelige, men de er der. 

Hadde en menslignende blødning sist svangerskap også, så fant ikke ut at jeg var gravid før flere uker etterpå..

Anonymous poster hash: 17853...139
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en veldig veldig tidlig spontanabort?

Anonymous poster hash: 3742a...942
Skrevet

Testene slår forresten ut på 10 mlu. Er så usikker på om jeg skal dra på apoteket for å kjøpe en clearblue å ta denne i morgen. Skal i femtiårslag i morgen, så hadde vært fint å vite om man kan ta seg et glass vin til maten.

Skrevet

Ja, det er mulig. Testet 10, 11 og 13 dpo, strekene har vært like alle dagene.

Noen som har erfaring med one step? 

Skrevet

Dytter opp. Noen som har erfaring med noe lignende?

Skrevet

Slik opplevde jeg også for ca 6 mnd tid siden. Fikk mensen trodde jeg men hadde alikevel ømme bryst at jeg likevel tok en graviditetstest som slo ut positiv. Dro til legen og han sa at iom at jeg blør så er det nok tidlig spontantabort, kjemisk graviditet. Mange det skjer med, men tror det er bare vanlig mens. Jeg tok hcg prøver for å være helt sikker med 2 dagers mellomrom der hcg sank fra 77 til 62 eller no. 2 ukers tid var testen negativ igjen.

Skrevet

Oppdatering: både one step testen og clearblue var blendahvit i dag.

Skrevet

Ja, det er mulig. Testet 10, 11 og 13 dpo, strekene har vært like alle dagene. Noen som har erfaring med one step?  Anonymous poster hash: 17853...139

Når test streken er lik så lenge så ikkje ha store forhopninger. 4 dager med samme svake stek. Dårlige tegn.

Krysser fingrane for deg.

Anonymous poster hash: a1f41...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...