Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Pynter dere babyen (eller barna) når dere skal til byen og handle? eller går det i strømpebukseof body? Jeg pynter gjerne litt, tar på en fin sparkebukse eller noe og ikke den mest utvaskede bodyen... Anonymous poster hash: 360c3...7bc
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Tar på han litt tøffe klær Men, likevel behagelige Anonymous poster hash: 3eddb...6ec
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Da vi bodde i byen gjorde jeg ikke det. Vi trasket jo der hver eneste dag både til og fra barnehagen.Men nå, etter at vi flyttet langt ut på landet, gjør jeg det. Eller ikke akkurat pynter, men de går med litt penere kåpe/jakke og sko. Bønder i byn Anonymous poster hash: 84b16...e3a
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Begynte med stil, men det blir stort sett body og en joggebukse/kosebukse. Ikke slitt og utvasket, men de kule antrekkene ligger som regel i kommoden. Anonymous poster hash: ee22e...559
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Da vi bodde i byen gjorde jeg ikke det. Vi trasket jo der hver eneste dag både til og fra barnehagen.Men nå, etter at vi flyttet langt ut på landet, gjør jeg det. Eller ikke akkurat pynter, men de går med litt penere kåpe/jakke og sko. Bønder i byn Anonymous poster hash: 84b16...e3a HI her He,he.. Jeg er også "bonde" min baby har ikke sko da, men prøver å få a til å se fin ut da aldri ubehagelige klær, men liker å pynte litt nr vi drar til byen ja. Anonymous poster hash: 360c3...7bc
Modesty Blaise. Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Nei. Men nå bor vi i byen, så det hadde blitt litt poengløst å pynte henne hver gang vi skal ut å trille tur Må innrømme at jeg tenker praktisk før pynting, og hun har bodd i ull siden hun ble født. Men har tatt på de mindre slitte ullsettene når vi skal bort på besøk. Vi skal i bursdag i løpet av påsken, og syns nesten jeg er litt vill og gal som skal pynte henne noe voldsomt... Det vil si en posete bukse, og en body som ikke er ull!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Ja. Også kjøper jeg bare behagelige klær. Min lille har bare gått i strømpebukse og body 10 ganger på 10mnd, å da er det pappaen som har kledd opp. Om man har litt fine klær er det koselig å pynte opp babyen litt når man skal ut. Anonymous poster hash: 31137...68e
*Miss Marple* Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Body og strømpis hjemme, og 'ordentlige' klær hver gang vi skal ut av døren. Kjøper bare klær som er behagelige på, så det trenger ikke være enten eller. Jeg går ikke ut i 'slaskete hjemmeklær' selv og vil heller ikke at barna skal gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #9 Skrevet 16. april 2014 Min er i gulpealderen, så har gitt opp å bruke finklær. Her går vaskemaskina døgnet rundt og body/strømpebukse + smekker er forbruksvare. Jeg kjøper fine bodyer og strømpebukser da, så han ser jo fin ut likevel Anonymous poster hash: a287c...547
junimamma81 Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Strømpebukse og body hjemme. Skal vi bare trille så er det e samme hva han har på. Skal vi bort på besøk ol så tøffer jeg han opp med en bukse og jakke/genser.
L'attente Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Pyntet vesla frem til hun ble tre fire år, så ble det egne meninger og hun er ikke noen dolle. Så nå går det i joggedrakt og luen på snei :-)
skjotta Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 pynter og pynter fru blom.... her er babyen kledd på lik linje med oss andre. behagelige, hele, rene klær. om vi er hjemme eller ute har lite å si. når noen sier "pynter" tenker jeg ikke på vanlige klær, men heller på disse heselige buksestrikkene med en svær blomst på som noen insisterer på å tre på babyjenta sitt hode. det er fælt. normale klær er forventet.
Sint naken biltyv Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Pynter de litt ja. Og meg selv. Vi går ikke rundt som slasker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå