Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Kjenner gutten så utrolig godt nå. Er 31 uker. Kjenner rn hard baby i hele magen. Har jeg for lite fostervann da? Eller er det slik når babyen blir stor? Anonymous poster hash: c201e...6be
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Jeg har det på samme måte, men har ikke lite fostervann:) Det vet jeg pga tett oppfølging med masse UL. Nå kan det selvfølgelig hende at du har lite fostervann, men ville ikke vært bekymret kun pga det du skriver. Er du bekymret bør du uansett spørre lege/jordmor:) Anonymous poster hash: 16c68...b1b
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Oki. Synes bare det er rart at jeg kjenner han så godt. Fint da:) Men rart Anonymous poster hash: c201e...6be
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg hadde lite fostervann de siste ukene av siste svangerskap, men kunne ikke kjenne det utenpå magen. Ble først oppdaget da jeg var inne på føden på kontroll pga lite liv. Anonymous poster hash: a683d...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå