Gå til innhold

har jeg lite fostervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner gutten så utrolig godt nå. Er 31 uker. Kjenner rn hard baby i hele magen. Har jeg for lite fostervann da? Eller er det slik når babyen blir stor?

 

Anonymous poster hash: c201e...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, men har ikke lite fostervann:) Det vet jeg pga tett oppfølging med masse UL. Nå kan det selvfølgelig hende at du har lite fostervann, men ville ikke vært bekymret kun pga det du skriver.

 

Er du bekymret bør du uansett spørre lege/jordmor:)

 

Anonymous poster hash: 16c68...b1b

Skrevet

Oki. :) Synes bare det er rart at jeg kjenner han så godt. Fint da:) Men rart ;)

 

Anonymous poster hash: c201e...6be

Skrevet

Jeg hadde lite fostervann de siste ukene av siste svangerskap, men kunne ikke kjenne det utenpå magen. Ble først oppdaget da jeg var inne på føden på kontroll pga lite liv.



Anonymous poster hash: a683d...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...