Gå til innhold

Noen med barn i skolealder som har tatt wisc-testen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var de psykis utslitt etter testen eller kunne de gå på skolen?

Anonymous poster hash: bbf94...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*psykisk

Skrevet

Totalt utslitt, men her ble den også tatt på en dårlig dag med dertil dårlig resultat. Jeg har ikke hatt hjerte til å tvinge ham igjennom en ny fordi den tok sånn på ham, men det plager meg at det ligger ved et resultat som jeg vet at ikke stemmer på ham.

Anonymous poster hash: bc655...f40
Skrevet

Både og. Ungen var sliten, men ikke helt ødelagt. Det gikk helt greit med skole etterpå.

Anonymous poster hash: bfbfe...97c

Skrevet

Har ei som tok den da hun gikk i barnehagen (varianten for mindre barn) og hun var i fin form etterpå.

Anonymous poster hash: 5d3e4...555
Skrevet

Takk for svar. Har hørt så mye forskjellig, og er usikker på om jeg skal be om fri hele dagen. Barnet har time kl 09, og testen kunne vare i 1-2 timer fikk jeg beskjed om.

hi

Skrevet

Sønnen min tok den og han var i fin form. Kunne godt dratt på skolen, men skoledagen var over.

Skrevet

Sønnen min tok den i 1.klasse. Han var sliten, men gikk helt fint å gå på skola etterpå. Ser ingen grunn til at de skal bes fri resten av dagen....

Anonymous poster hash: 40a0d...820

Skrevet

Har en 5. klassing som tok den, litt sliten, men helt oppegående. Skoledagen var slutt, men det hadde nok blitt skole etterpå om ikke.

Anonymous poster hash: 5923e...d43

Skrevet

Her sa lærerene at de foretrakk at vi tok fri hele dagen, for ungens skyld, , for de hadde erfaring med at ungene kunne bli noe ukonsentrert og slitne av testinga.

Skrevet

Litt sliten av å sitte å konsentrere seg, men kom til friminutt og fruktstund, så det gikk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...