Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #1 Skrevet 16. april 2014 Min datter har vært blid og glad og fornøyd hele livet, før hun plutselig den siste uka har forandret seg. Hun har blitt veldig mye mer knyttet til meg, og blir illsint hvis hun blir gitt til noen andre. Det kan jeg forstå, dette er antageligvis seperasjonsangst, og jeg forsøker å komme henne i møte så godt jeg kan, og ta klare og tydelige avskjeder når jeg må gå. Men i tillegg til dette har hun blitt så sint og høymælt! Hun kan sitte på gulvet og skrike skingrende uten at det er noen opplagt grunn til det. Og hun blir også enormt sint hvis vi fjerner henne fra noe som er farlig/ikke lov. Hva gjør vi? Jeg kommer til å fortsette med å ta henne bort når noe er farlig, men hva med skrikinga? Jeg er blitt redd for at hun kanskje ikke føler seg hørt, og at hun derfor føler at hun må rope for oppmerksomhet.... Anonymous poster hash: d172e...443
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Er det tenner på gang? Min på 11 mnd har også vært en solstråle hele livet, men når tennene kommer, er han sutrete, klengete og misfornøyd. Han sover også dårligere og jeg tenker at alt har en sammenheng der. Anonymous poster hash: 2297e...c1c
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Utviklingssprang Helt normalt Anonymous poster hash: ead31...54e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Utviklingssprang Helt normalt Anonymous poster hash: ead31...54e Skrikinga også? Vil det gå over av seg selv altså? HI. Anonymous poster hash: d172e...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå