Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Ringen er og blir borte. Den er blitt alt for stor, Er det ok å kjøpe en ny? Vi har vert gift i 10 år. Det var en heilt vanlig glatt gullring, klassisk, med 1 diamant. Kunne tenke meg fler diamanter og bredere ring. "må " jeg kjøpe likedan?? Står jeg fritt her, eller er det uskrevne regler? Anonymous poster hash: 93452...8ca
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #3 Skrevet 16. april 2014 Kan du ikke klippe den? Det kunne hun nok gjort hvis hun hadde funnet den Jeg tror du fint kan kjøpe deg en helt ny og bedre giftering! Kunne tenkt meg det selv. Har motsatt problem, lagt på meg 10 kg og den vil ikke på! Anonymous poster hash: 3cf7b...310
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Kan du ikke klippe den? Det kunne hun nok gjort hvis hun hadde funnet den Jeg tror du fint kan kjøpe deg en helt ny og bedre giftering! Kunne tenkt meg det selv. Har motsatt problem, lagt på meg 10 kg og den vil ikke på! Anonymous poster hash: 3cf7b...310 Den som er borte er det verre med, men den som er trang kan sikkert fikses hos gullsmeden. Min er endret str på, det var ikke noe problem og kostet ikke noe engang. Anonymous poster hash: 0e7c6...046
Tjofsen Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Kjøp ny ring hvis du har lyst på. Velg den du liker best uavhengig av hvordan den forrige ringen så ut. Smaken forandrer seg med årene.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Kan du ikke klippe den? Nå lurer jeg fælt på hva du egentlig tror du leste? Hi skriver at hun har mistet ringen pga at den var blitt altfor stor. Og lurer på om hun kan kjøpe et annet design, eller om hun 'må' kjøpe lik. Og da syns du det var et godt råd å klippe den? En ring som var for stor? Og til alt overmål forsvunnet Anonymous poster hash: e620a...5b4
BikkjeBisk Skrevet 16. april 2014 #7 Skrevet 16. april 2014 Kan du ikke klippe den? Det kunne hun nok gjort hvis hun hadde funnet den Jeg tror du fint kan kjøpe deg en helt ny og bedre giftering! Kunne tenkt meg det selv. Har motsatt problem, lagt på meg 10 kg og den vil ikke på! Anonymous poster hash: 3cf7b...310 Kan du ikke klippe den? Det kunne hun nok gjort hvis hun hadde funnet den Jeg tror du fint kan kjøpe deg en helt ny og bedre giftering! Kunne tenkt meg det selv. Har motsatt problem, lagt på meg 10 kg og den vil ikke på! Anonymous poster hash: 3cf7b...310 Haha, passe overtrøtt i går gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå