Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Kunne trengt å se et lite glimt av framtida. Håper jeg har litt å se frem til, for jeg er både sliten og lei om dagen. Anonymous poster hash: 19893...3c1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Fornavn og stjernetegn? Noe spesielt du vil vite? Anonymous poster hash: 32973...c87
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Skorpion, Tone Spesielt det med økonomien i fremtida kanskje. Og kjærligheten, finnes det noen ny der ute, og når vil han dukke opp? Anonymous poster hash: 19893...3c1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Jeg vil å vite.... Mona Løve. Helse på meg og kjærlighet vil jeg vite om Anonymous poster hash: eb92a...457
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Din nåværende situasjon er at du er i en læringsfase. Du søker det tradisjonelle og ser gjerne for deg et giftermål på sikt. Nå er det også tid for å tenke over om de valgene du tar er det du tror du Bør gjøre eller det du ønsker å gjøre. Utfordringen er vel at du føler alt er kaos. Det har gjerne skjedd mye i det siste som har snudd ting på hodet. Det du kan gjøre er å ta lærdom av det som har skjedd og snu det til din favør. Rådet er å se fremover. Jeg ser for meg at det er en veldig utadvendt og sprudlende mann som kan komme inn i livet ditt eller som kanskje har kommet inn i livet ditt nylig. Han er veldig karismatisk og eventyrsøkende. Jeg ser på ham som god for deg ihvertfall en periode fremover. Han vil få deg til å føle deg levende og hjelpe deg med å bygge opp selvtillit til å ta tak i livet ditt og tørre å ta egne valg fordi du vil og ikke fordi du må. Utfallet er at du til slutt kommer til å stå ovenfor flere valg. Bruk det du har lært og velg det du føler er rett. Rent økonomisk ser jeg ikke store forandringer med det første. Du Bør heller ta en sjanse på å utfolde deg kreativt. Dette vil være det beste for sinnet ditt. Penger kommer til slutt. Veien dit en kanskje lenger enn du håper, men muligheten er absolutt der om du er villig til å jobbe for det. Anonymous poster hash: 32973...c87
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Jeg vil å vite.... Mona Løve. Helse på meg og kjærlighet vil jeg vite om Anonymous poster hash: eb92a...457 Jeg rekker dessverre bare 1 i kveld. Kan hende jeg ser i morgen. Anonymous poster hash: 32973...c87
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Jeg vil å vite.... Mona Løve. Helse på meg og kjærlighet vil jeg vite om Anonymous poster hash: eb92a...457 Sliter du forresten med plager i bekkenområdet eller nedre rygg? Jeg følte litt på det når jeg leste innlegget ditt. Holder på med kurs i healing men er fortsatt relativt svak innen det. Så fint om du gir en tilbakemelding om jeg hadde rett. Anonymous poster hash: 32973...c87
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Ta gjerne meg i morgen om du har tid? Kjempespennende! Kristine Vannmann Anonymous poster hash: 6d2b5...695
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Moro! Anonymous poster hash: 6d2b5...695
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Din nåværende situasjon er at du er i en læringsfase. Du søker det tradisjonelle og ser gjerne for deg et giftermål på sikt. Nå er det også tid for å tenke over om de valgene du tar er det du tror du Bør gjøre eller det du ønsker å gjøre. Utfordringen er vel at du føler alt er kaos. Det har gjerne skjedd mye i det siste som har snudd ting på hodet. Det du kan gjøre er å ta lærdom av det som har skjedd og snu det til din favør. Rådet er å se fremover. Jeg ser for meg at det er en veldig utadvendt og sprudlende mann som kan komme inn i livet ditt eller som kanskje har kommet inn i livet ditt nylig. Han er veldig karismatisk og eventyrsøkende. Jeg ser på ham som god for deg ihvertfall en periode fremover. Han vil få deg til å føle deg levende og hjelpe deg med å bygge opp selvtillit til å ta tak i livet ditt og tørre å ta egne valg fordi du vil og ikke fordi du må. Utfallet er at du til slutt kommer til å stå ovenfor flere valg. Bruk det du har lært og velg det du føler er rett. Rent økonomisk ser jeg ikke store forandringer med det første. Du Bør heller ta en sjanse på å utfolde deg kreativt. Dette vil være det beste for sinnet ditt. Penger kommer til slutt. Veien dit en kanskje lenger enn du håper, men muligheten er absolutt der om du er villig til å jobbe for det. Anonymous poster hash: 32973...c87 Tusen takk for at du så . Problemet mitt er nok at jeg føler at jeg "sitter fast" i livet, alt er bare gjøre og må, og jeg finner lite glede i livet. Skulle så gjerne klart å glede meg over det daglige, istedet for å tenke at "bare jeg får mer penger og kan få et bedre hus, blir alt bedre. Bare jeg klarer å gå ned i vekt.., bare jeg finner kjærligheten igjen..", osv. Føler alt bare er plikter og mas og er dessverre en sliten alenemor . Bedre selvtillit hadde vært bra . HI Anonymous poster hash: 19893...3c1
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Skorpion, Tone Spesielt det med økonomien i fremtida kanskje. Og kjærligheten, finnes det noen ny der ute, og når vil han dukke opp? Anonymous poster hash: 19893...3c1 Økonomien ser ikke bra ut. Du vil bli naver i nær fremtid. Men du er heldig å finner en annen naver. Anonymous poster hash: f4f57...dad
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Skorpion, Tone Spesielt det med økonomien i fremtida kanskje. Og kjærligheten, finnes det noen ny der ute, og når vil han dukke opp? Anonymous poster hash: 19893...3c1 Økonomien ser ikke bra ut. Du vil bli naver i nær fremtid. Men du er heldig å finner en annen naver. Anonymous poster hash: f4f57...dad Den var ikke morsom, spøk med noe som faktisk er noe å spøke med. Ja, har vært en "naver" siden 2007 jeg, og siden helsa ikke har blitt noe bedre og jeg ikke fungerer i jobb, så har jeg blitt ufør. Og tro meg, ingen morsom situasjon og klare seg økonomisk når jeg i tillegg er alene med unger. Alltid dårlig samvittighet fordi jeg føler at unga fortjener bedre.. Anonymous poster hash: 19893...3c1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Jeg vil å vite.... Mona Løve. Helse på meg og kjærlighet vil jeg vite om Anonymous poster hash: eb92a...457 Sliter du forresten med plager i bekkenområdet eller nedre rygg? Jeg følte litt på det når jeg leste innlegget ditt. Holder på med kurs i healing men er fortsatt relativt svak innen det. Så fint om du gir en tilbakemelding om jeg hadde rett.Anonymous poster hash: 32973...c87 Ja du har rett. Det har vært plagsomt igjen disse dagene (kommer innimellom), men er ikke min største utfordring hva helse angår Anonymous poster hash: eb92a...457
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #14 Skrevet 16. april 2014 Kan du se noe om meg og barn? Vær 77. Takk:-) Anonymous poster hash: 25939...4d1
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 Opp! Håper du har tid i kveld! Mona ) Anonymous poster hash: eb92a...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå