Gå til innhold

Og der ja, som forventet gikk slankekuret til helvete. Forbanna nugatti!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett sånn rundstykke, grovt fra hatting. Men NUGATTI MAX på no i kveld....I SENGA.....sammen med ett glass papsi max...........

Herregud, hva feiler det meg.???????????????????????????????

Anonymous poster hash: a64af...dac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ett??? Pøh, fortsett videre i morgen. Men puss tenner ;-)

Skrevet

Hva det feiler deg? Tja... Det er vel kanskje det at du LEVER? :D Hvem vil IKKE ha rundstykke med nugatti på liksom? Også er det påske, og det må jo feires? :)

Slapp av. Det er en ny dag i morgen.

Skrevet

HAAAALLOOOOO! Ingen skade skjedd med en utskeielse! Le av deg selv nå, sov med god samvittighet og start med blanke ark i morgen!! 

Go girl :D

Anonymous poster hash: e0e2c...267
Skrevet

Hadde for øvrig byttet ut pepsien med et stort glass melk da! Mmmmm

Skrevet

Ehh.. Jeg skulle også egentlig gå ned 10-15kg til sommeren, men har klart å få i meg en stor plate med smash sjokolade.. Skam på meg!! Viljestyrke er noe drit ;).

Anonymous poster hash: 27c94...811

Skrevet

Skjønner ikke komboen pepsi/nugatti. Grøss.

Ellers går det sikkert bra, dropp frokosten ;))

Anonymous poster hash: 752bc...45c
Skrevet

Spist er spist og gjort er gjort. Ny dag! Kast alt med sukker i og for Guds skyld ikke handle det inn igjen. Handle kun når du har spist! Lykke til

Skrevet

Her har vi ikke nugatti i hus lengere:-) savner det men så lenge vi ikke kjøper det inn. Så spiser jeg det ikke:-)

Skrevet

Det var jo ikke en skikkelig utskeielse en gang!!!

Skrevet

Ja nå har du to alternativer. Enten konkluderer du med at alt har gått til helvete og driter i slankekuren, eller så fortsetter du å spise sunt og glemmer den ene utskeielsen. Så ille er det faktisk ikke:)

Anonymous poster hash: 758cb...8c4

Skrevet

Ja, da er nok løpet kjørt. Nå er det det samme hva du gjør resten av ditt liv. Du kommertil å forbli feit uansett, så da er det bare å fortsette å stappe i seg.

Anonymous poster hash: eea4a...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...