N.A Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Tittelen sier det meste, er du gammel og sur eller ung og frekk?
Iiiiik Skrevet 16. april 2014 #2 Skrevet 16. april 2014 Passe gammel. Er både sur og frekk på dårlige dager, men dem er det heldigvis ikke så mange av. Her inne er folk relativt vettuge når det gjelder å dele informasjon om hvem de er, så tviler på at du får mange svar på demografiske spørsmål.
sug lut Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Er du ung og dum eller bare dum? Tror du virkelig du får svar på denslags her?
sug lut Skrevet 16. april 2014 #5 Skrevet 16. april 2014 Passe gammel. Er både sur og frekk på dårlige dager, men dem er det heldigvis ikke så mange av. Her inne er folk relativt vettuge når det gjelder å dele informasjon om hvem de er, så tviler på at du får mange svar på demografiske spørsmål. Du kan trygt gå ut fra at du nå er kategorisert som sur og nedlatende, siden du bruker vanskelige ord.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. april 2014 #6 Skrevet 16. april 2014 Hauggammal men ganske blid. Stort sett.
☆☆☆ Skrevet 16. april 2014 #8 Skrevet 16. april 2014 Gammal og sur - men no er kaffien klar og humøret stig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. april 2014 #10 Skrevet 16. april 2014 Jeg var lenge ung og sur. Lurer litt på når det egentlig gikk eller går over til gammel og frekk..
Gjest Jigglewiggle Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Kan være sur, frekk, blid, trist og mye mer. Ser ikke helt hva det har med alderen å gjøre da det er en naturlig del av å være menneske å ha et stort følelsesregister
*Miss Marple* Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 Litt eldre enn i går, men med alder kommer visdom, så nå vet jeg at det ikke er lurt å ha eggpakken på toppen av posen når mini skal hjelpe å pakke ut varer. Jeg vet også at egg er jækla vrient å vaske opp og så vet jeg at jeg alt har vært gammel og gretten i dag, så nå satser jeg på ung og blid resten av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå