Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier det meste, er du gammel og sur eller ung og frekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passe gammel. Er både sur og frekk på dårlige dager, men dem er det heldigvis ikke så mange av. 

 

Her inne er folk relativt vettuge når det gjelder å dele informasjon om hvem de er, så tviler på at du får mange svar på demografiske spørsmål. 

Skrevet

Er du ung og dum eller bare dum? Tror du virkelig du får svar på denslags her?

Skrevet

Passe gammel. Er både sur og frekk på dårlige dager, men dem er det heldigvis ikke så mange av. 

 

Her inne er folk relativt vettuge når det gjelder å dele informasjon om hvem de er, så tviler på at du får mange svar på demografiske spørsmål. 

Du kan trygt gå ut fra at du nå er kategorisert som sur og nedlatende, siden du bruker vanskelige ord.

Skrevet

Hauggammal men ganske blid. Stort sett.

Skrevet

Midt på treet vil jeg si

Skrevet

Gammal og sur - men no er kaffien klar og humøret stig.

Skrevet

Jeg er ikke eldre enn jeg føler meg.

Skrevet

Jeg var lenge ung og sur. Lurer litt på når det egentlig gikk eller går over til gammel og frekk..

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Kan være sur, frekk, blid, trist og mye mer.

Ser ikke helt hva det har med alderen å gjøre da det er en naturlig del av å være menneske å ha et stort følelsesregister

Skrevet

Litt eldre enn i går, men med alder kommer visdom, så nå vet jeg at det ikke er lurt å ha eggpakken på toppen av posen når mini skal hjelpe å pakke ut varer.

 

Jeg vet også at egg er jækla vrient å vaske opp og så vet jeg at jeg alt har vært gammel og gretten i dag, så nå satser jeg på ung og blid resten av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...