Gå til innhold

avhengig av medikamenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er avhengig av medikamenter, ( paralgin forte) som jeg desverre har brukt i store doser etter en ryggoperasjon.Holder på med nedtrapping nå, med hjelp fra lege men har grusomme abstinenser.Er det noen som vet når dette helvetet tar slutt ? Har vært oppe i 10 tbl daglig, nå 4 den siste uke.Trenger oppmuntrende ord.....

Anonymous poster hash: 4dfac...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg hadde en tante som var avhengig av paralgin forte, det begynte også etter medisinsk behandling.

Uansett hvor forferdelige abstinensene dine blir, så hold ut! Min tante gjorde ikke det, og gikk gjennom nedtrapping mange ganger uten å lykkes. Hun var heller ikke motivert nok, slet med en del andre ting også. Det var bare trist når hun til og med begynte å stjele medisiner fra andre i familien og trodde hun ikke ble oppdaget. Hun begynte også å kjøpe tabletter på gata. Tablettene og rusen styrte henne til hun døde.

Du vil ikke leve et slikt liv, så hold ut og bestem deg at selv om abstinensene er forferdelige, så er det DU som skal ha kontroll over din egen kropp!

Du har allerede gjort en kjempegod jobb med å trappe ned så mye som du har gjort. Mer enn halve jobben er gjort. Nå må du hoste opp krefter til siste innspurt. Tenk at du er med i en maraton, du har nå sprunget litt over 2 mil, og uansett hvor tøft det kjennes ut på kroppen så SKAL du greie dettte. Til og med i en maraton er det ett og ett skritt som som til slutt får deg i mål. Så tenk minutter og timer og dager som skritt og 100-metre og kilometre. Fortsetter du å ignorere smertene i kroppen så kommer du til mål, og da får du en enorm seier!

Jeg vet at rusmisbrukere (narkomane) kan få det mye lettere ved avrusing hvis de tar større doser med C-vitamin daglig, men da må de ofte ta flere gram C-vitaminer daglig, langt over anbefalte dagsdoser.

Sender deg en varm og styrkende klem til deg - stå i det nå så blir du snart kvitt pillene og får ro i kroppen og hodet igjen <3

Anonymous poster hash: abbe9...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...