Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 http://www.finn.no/r/feriehus-hytteutleie/object?finnkode=47377015&type=ADVERT&searchclickthrough=true Har med oss 3 barn på 13, 10 og 4 år og 2 voksne! Anonymous poster hash: 90d9d...107
Vaffelstrikk Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Så fancy ut må jeg si, følger det med hushjelp og massør? ;-) Ikke så lett å si hva som er privat og felles, men sikkert kjekt for ungene.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 kjempefint :-) Anonymous poster hash: fdb43...050
Anonym bruker Skrevet 16. april 2014 #4 Skrevet 16. april 2014 Jeg skjønte ikke helt opplegget, det er jo ikke det huset som leies ut? Det står at de formidler utleie av leiligheter i mrådet. Uansett synes jeg det lå litt langt ute på landet, jeg fortrekker gangavstand til strand og restauranter/cafeer og butikker. Men huset ser jo knallfint ut! Husk også å sjekke hvordan dere kommer dit, nærmeste flyplass, Beziers, er det bare Ryanair som flyr til direkte. Nice er langt unna. Kan anbefale www.homeaway.co.uk for stort utvalg i Frankrike! Anonymous poster hash: 6a9c4...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå