Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra - enten det er på grassmatta eller sånn ellers.

Skrevet

Et fint motto.

Forøvrig er jeg veldig glad i Mahalia Jacksons versjon av salmen.

Skrevet

Et fint motto.

Det er jeg helt enig med deg i! Jeg er også glad i mannens versjon som i alle år har sunget ungene i søvn.
Skrevet

Et fint motto.

Det er jeg helt enig med deg i! Jeg er også glad i mannens versjon som i alle år har sunget ungene i søvn.

Åååh, hadde jeg vært vitne til det, hadde jeg garantert begynt å sippe...❤️

Skrevet

Et fint motto.

Mahalia Jackson er fantastisk! "The holy city" er den totale ståpels-opplevelse.

Skrevet

Mahalia Jacksom får meg til å like gospel. Blues Brothers 2000 har også nokre gospel-innslag som nesten får meg til å ønske eg var religiøs. Hadde i så fall definitivt tilhørt baptistkyrkja.

Skrevet

Enig, stjerna, men det måtte jo vært ei svart baptistkirke, antakelig på sekstitallet, og jeg måtte hatt diger hatt, digre meloner og tilsvarende stemme, så jeg nøyer meg med youtube.

Skrevet

Enig, stjerna, men det måtte jo vært ei svart baptistkirke, antakelig på sekstitallet, og jeg måtte hatt diger hatt, digre meloner og tilsvarende stemme, så jeg nøyer meg med youtube.

Jeg var i en svart baptistkirke i fjor, i Charleston. Manglet hatt og sangstemme på meg, men det var mange store pupper, store stemmer og store følelser der sånn for øvrig. En kul opplevelse! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...