Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Hvordan er det når det kommer ut? Sitter dere på do? Skyller dere det ned og do? Unnskyld men lurer på det. Anonymous poster hash: 544d7...355
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Det er som en kraftig mens med klumper.Noen gjør det, andre ikke. Det kan ta flere timer, så det blir lenge på do. Du bruker store bind eller bleier fra apoteket.Hvis du sitter på do, ja. Hvis det går i bindet kaster du det i søpla - og går med søpla til slutt. Anonymous poster hash: 8f04d...0e5
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Hvordan er det når det kommer ut? Sitter dere på do? Skyller dere det ned og do? Unnskyld men lurer på det. Anonymous poster hash: 544d7...355 Har vært igjennom 3 MA før uke 10, det gikk greit for seg hjemme, lå i sengen til jeg følte at noe skjedde der nede. Så gikk jeg på do og skylte ned så fort det kom uten å se. Først kom det litt klar veske og litt blod før den første klumpen kom som jeg tror var fosteret. La meg i senge igjen da jeg følte det inke kom mer. Så etter ca 30-40 min følte jeg igjen noe skulle komme, da kom det jeg tror var morkaken, den var større enn det første som kom. Etter dette kom det bare fridk blødning og slim som en kraftig mens. Jeg tok heller ingen smertestillende noen av gangene, hadde ikke behov. Håper dette var til hjelp...Lykke til:) Anonymous poster hash: 859ed...47f
mamma_til_verdens_beste Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 For min del var det bare blod med mye slim/klumper. Studerte det ikke så nøye. Det som kom i bindet havnet i søpla, og det som kom mens jeg satt på do havnet selvfølgelig i do.Dette var spontanaborter da.
humlemamma Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hvordan er det når det kommer ut? Sitter dere på do? Skyller dere det ned og do? Unnskyld men lurer på det. Anonymous poster hash: 544d7...355 Har vært igjennom 3 MA før uke 10, det gikk greit for seg hjemme, lå i sengen til jeg følte at noe skjedde der nede. Så gikk jeg på do og skylte ned så fort det kom uten å se. Først kom det litt klar veske og litt blod før den første klumpen kom som jeg tror var fosteret. La meg i senge igjen da jeg følte det inke kom mer. Så etter ca 30-40 min følte jeg igjen noe skulle komme, da kom det jeg tror var morkaken, den var større enn det første som kom. Etter dette kom det bare fridk blødning og slim som en kraftig mens. Jeg tok heller ingen smertestillende noen av gangene, hadde ikke behov. Håper dette var til hjelp...Lykke til:) Anonymous poster hash: 859ed...47f Det er jo SA du har hatt da? Eller fikk du piller for å starte rier? Jeg har hatt både en SA og en MA, SA kom alt ut, MA måtte jeg ha utskrapning. Til HI: Kjente klump som kom ut, eller faktisk to. Kom i do, kikket ikke ned og skylte ned med en gang, ønsket ikke å se. Masse småklumper og mye blod i bleie/bind.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Uke 8 her, kjente at noe var på tur. Gikk på do men holdt et bekken under, hadde en merkelig trang til å se det som kom ut.. La "det" i vasken og skrudde på vannet og når det lå der så jeg at det måtte være fosteret som hadde kommet for det hadde sånn typisk fosterform.. Etterpå km det bare blid,i mnge uker. Uff, for en opplevelse Anonymous poster hash: 7753d...b59
Gjest gangstersquad Skrevet 18. april 2014 #7 Skrevet 18. april 2014 Uke 10 her. Fikk med beskjed av sykesøstra om å ha et bekken under når jeg gikk på do etter at jeg hadde begynt å blø. Kjente det kom klumper med blod ut.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #8 Skrevet 18. april 2014 Det har alltid kommet i bindet hos meg. Har aldri tatt abort, men har hatt noen SA. Den ene gangen så jeg fosteret, med øyne og alt. Ble spylt ned i do. Var på et kjøpesenter De andre gangene har det vært klumper, men det eneste jeg har kjent igjen har vært morkakene. Anonymous poster hash: 882dd...fb6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2014 #9 Skrevet 18. april 2014 Uff, klem til dere! Anonymous poster hash: 2c162...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå